0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» на тему: Дослідження маркетингу промислового підприємства на прикладі ПАТ «Лубнифарм»  (ID:295175)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДРИЄМСТВА 5 1.1 Суть, принципи та умови завдання промислового підприємства 5 1.2 Поняття та формування стратегій маркетингу промислового підприємства 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА ФАРМАКОЛОГІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ЙОГО МАРКЕТИНКОГОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14 2.1 Загальна характеристика ПАТ «Лубнифарм» 14 2.2. Економічний аналіз результатів діяльності ПАТ «Лубнифарм» 15 2.3 Аналіз промислового маркетингу підприємства 22 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ВИРОБНИЧОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПАТ «ЛУБНИФАРМ» 39 3.1. Етапи розробки маркетингової виробничої стратегії 39 ВИСНОВКИ 48 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних умовах, під час конкурентної боротьби, щоб вижити підприємствам слід приділити велику увагу маркетингу та збуту тому, що обсяги виробництва та асортимент продукції повною мірою залежать від обсягів замовлення. Господарська діяльність будь-якого підприємства приречена на провал, якщо йому бракує знань про закономірності товаропросування, місткість ринку, активність конкурентів, стан попиту і пропозиції, зміни у потребах покупців, тощо. Така обізнаність дає можливість прогнозувати динаміку попиту і пропозиції, встановлювати зв’язок між виниклими потребами і споживчими властивостями товарів, підвищувати якість та ефективність управлінських дій. Тому підприємству важливо мати мобільну систему вивчення ринку, яка б оперативно й адекватно реагувала на постійну зміну обставин, що обумовлюють напругу економічного життя. Тому розвиток підприємства можливий лише на основі маркетингу, оскільки підприємство ефективне тільки в разі його корисності для споживачів, зв’язок з якими якраз і є однією з головних функцій маркетингу. Адже конструктивний аналіз та дослідження ринку, визначення перспектив розвитку підприємства на даному ринку, аналіз внутрішнього середовища стають підґрунтям розробки як маркетингової стратегії так і загальної стратегії підприємства, що забезпечує підприємству найбільш ефективну діяльність на тому чи іншому етапі його життєвого циклу. Метою даної курсової роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства на прикладі ПАТ «Лубнифарм». Об’єктом даної курсової роботи є публічне акціонерне товариство «Лубнифарм». Предметом аналізу є маркетингова діяльність промислового підприємства ПАТ «Лубнифарм». Завданням даної курсової роботи є охарактеризувати досліджуване підприємство та його основних конкурентів; надати характеристику ринку, на якому працює досліджуване підприємство; проаналізувати техніко-економічні показники підприємства; проаналізувати маркетингову діяльність промислового підприємства; сформулювати висновки за результатами проведених досліджень.