КУРСОВА РОБОТА з дисципліни «Маркетинг послуг» на тему: « Розвиток маркетингу послуг на прикладі ПАТ «Лубнифарм» (ID:295201)
Зміст
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
ВСТУП…………………………………………………………………………..........3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи маркетингу послуг 5
1.1. Основні поняття маркетингу послуг 5
1.2. Комплекс маркетингу та особливості його реалізації у сфері послуг 9
1.3. Історія вивчення маркетингу послуг 17
РОЗДІЛ 2. Аналіз економічної та маркетингової діяльності підприємства 18
2.1. Характеристика діяльності ПАТ «Лубнифарм» 18
2.2. Аналіз техніко-економічних показників підприємства 22
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 28
РОЗДІЛ 3. Шляхи подальшого розвитку маркетингу послуг 34
3.1 Проблеми фармакологічної галузі України 34
3.2Удосконалення діяльності маркетингу на підприємстві ПАТ «Лубнифарм» 37
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Серед основних напрямків розвитку сучасної економіки, сфера послуг займає домінуюче становище. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдання максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг.
Сфера послуг, являючи собою складний багатоплановий механізм, є однією з найбільш перспективних галузей сучасної економіки, що охоплює широке коло діяльності: від торгівлі і транспорту до освіти і страхування [1].
Маркетинг послуг – це дії, завдяки яким пропонуються на ринку послуги доходять до клієнтів; процес, покликаний сприяти потенційним споживачам в оцінці послуг, що надаються, дозволяє науково обгрунтовувати прийняття рішень про виробництво, збут і просування послуг на ринок, дає можливість адекватно оцінювати і прогнозувати ринкову ситуацію, розробляти стратегію і тактику конкурентної боротьби.
Сьогодні, маркетинг послуг – це ще й науково-практична навчальна дисципліна, яка дозволяє удосконалювати свої пізнання в маркетингу, більш детально ознайомитися зі специфікою сфери послуг.
Основна мета роботи полягає в проведенні комплексного дослідження теоретичних та практичних аспектів організації ефективного управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства.
Об’єктом дослідження виступає маркетинговий комплекс підприємства ПАТ «Лубнифарм».
Предметом дослідження в роботі є питання аналізу організації, оцінки ефективності а також шляхів та напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства ПАТ «Лубнифарм».
У сучаснихринковихумовахнедостатньо просто реагувати на розвиток обстановки та реєструватипараметриоточення – необхіднонамагатисязмінюватиціпараметри, що і визначає актуальність дослідження теми цієї роботи.
Актуальність обраної теми дослідження та основна мета обумовлюють визначення наступних завдань дослідження:
1. Дослідити теоретичні засади визначення складових комплексу маркетингу послуг.
2. Провести аналіз організації та ефективності комплексу маркетингу послуг на підприємстві ПАТ «Лубнифарм».
3. Запропонувати шляхи та напрямки удосконалення маркетингового комплексу ПАТ «Лубнифарм».
Інші роботи з даної категорії: