0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» на тему: «Дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод» (ID:295203)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Сутність маркетингу промислового підприємства, основні функції, принципи та завдання 4 1.2 Маркетингове середовище підприємства. Вплив комплексу маркетингу 8 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «МИРГОРОДСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД» 13 2.1 Загальні відомості про підприємство та ринки збуту 13 2.2 Техніко-економічні показники діяльності промислового підприємства 17 2.3 Аналіз промислового маркетингу підприємства 23 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ВИРОБНИЧОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПрАТ «МЗМВ» 37 3.1 Пропозиції щодо формування виробничої маркетингової стратегії 37 3.2 Реалізація сформованої маркетингової виробничої стратегії 44 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На даний час одним із найактуальніших питань будь-якого комерційного підприємства є його успішне та продуктивне існування та розвиток на ринку. Мова йде про досконале вивчення середовища, в якому воно працює. Підприємство як економічна організація є відкритою соціотехнічною системою, тому воно залежить і взаємодіє з зовнішнім та має має внутрішнє середовище, яке представлене двома компонентами – технологіями та людьми. Ці два фактори пов’язані між собою та складають макросередовище маркетингу промислового підприємства [16]. Об’єктом даної курсової роботи є ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Предметом дослідження виступає промисловий маркетинг зазначеного підприємства. Мета курсової роботи – проведення аналізу маркетингової діяльності даного промисловго підприємства, оцінка його можливостей та конкурентоспроможності на ринку. Поставлені завдання: - представити теоретичні основи маркетингу промислового підприємства; - ознайомитися з інформацією про ПрАТ «МЗМВ»; - провести аналіз техніко-економічних показників даного підприємства; - проаналізувати промисловий маркетинг підприємства; - визначити позиції стратегічних бізнес-одиниць; - сформувати план щодо підвищення конкурентоспроможності даного промислового підприємства через маркетингову виробничу стратегію.