КУРСОВА РОБОТА на тему Розвиток маркетингу послуг на прикладі ПрАТ «Миргородкурорт» (ID:295218)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..……3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ……………………4
1.1. Сутність та класифікація послуг. Значення маркетингу послуг………………..4
1.2. Процедура надання послуг. Комплекс маркетингу послуг (7Р)………..……..14
1.3. Сучасний стан та перспективи розвитку сфери послуг в Україні…...………..17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ПрАТ «МИРГОРОДКУРОРТ»….26
2.1. Загальна характеристика підприємства………………………………………..26
2.2. Аналіз економічної діяльності підприємства…………….…………………….31
2.3. Аналіз маркетингу послуг підприємства…………………………………….…38
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ПрАТ «МИРГОРОДКУРОРТ»……………………………………………………………..47
3.1.Пропозиції щодо удосконалення маркетингу послуг підприємства…………47
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..….51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………….53
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….54
Зразок роботи
ВСТУП
Маркетинг послуг – це процес розробки, просування, реалізації послуг, орієнтований на виявлення і задоволення потреб споживачів. Процес продажу ускладнюється тим, що клієнту пропонують те, що не має матеріальної форми. Знання у сфері маркетингу послуг допомагає підприємствам більш ефективно здійснювати маркетингову діяльність, виявляти, які саме послуги необхідно пропонувати на ринку, як отримати прибуток, як удосконалити сам процес обслуговування.
Актуальність теми пояснюється тим, що галузь дії маркетингу останнім часом динамічно розвивається, з'являються нові види діяльності. Отже, виникає поняття маркетингу послуг, яке передбачає під собою процес розробки, просування та реалізації послуг. Ринок послуг швидко розширюється, що зумовлює перспективність популярність даної галузі. Саме у сфері послуг маркетинг стає повноцінною дисципліною, оскільки тут необхідно враховувати не тільки бажання і дії виробника, але і бажання і дії споживача, психологію персоналу.
Об'єктом дослідження роботи є ПрАТ «Миргородкурорт».
Предметом дослідження є маркетинг послуг цієї організації, особливості маркетингової діяльності підприємства.
Метою даного курсової роботи є аналіз маркетингу послуг, визначення методів покращення попиту послуг та способи його досягнення на прикладі даного підприємства.
Основний метод наукового пізнання, застосовуваний у розкритті питання маркетингу послуг, стане метод, використаний на теоретичному і емпіричному рівнях дослідження. Тобто, аналіз, порівняння, спостереження.
Завданням даної роботи є: 1) аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; 2) вивчити систему маркетингу послуг на експериментальному підприємстві; 3) розробити рекомендації щодо застосування маркетингу послуг на підприємстві.
Інші роботи з даної категорії: