0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження упаковки товару (ID:303601)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Маркетингові дослідження упаковки, її сутність і роль в маркетингу 5 1.1. Роль упаковки в процесі товарообігу 5 1.2. Упаковка як інструмент маркетингу 10 2. Маркетингові дослідження упаковки ПАТ «Хімзавод «Червона зірка» 16 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика 16 2.2. Маркетингові дослідження упаковки продукції підприємства 20 3. Рекомендації щодо удосконалення упаковки лікарських препаратів 31 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток упаковки як інструменту просування товару стає все більш необхідним і рентабельним. За оцінками виробників, лише зміна оформлення упаковки збільшує обсяги продажів препаратів на 5-30 % . Упаковка насправді здатна покращити реалізацію товару, оскільки за її допомогою споживач легко ідентифікує товар та отримає необхідну інформацію. Вона здатна підкреслити індивідуальність ліків, відмінність від препаратів конкурентів, переконати придбати саме цей товар та закріпити образ товару в свідомості споживачів. [4] Створення упаковки – це кінцевий етап виробництва лікарського препарату як товару. В розробці упаковки задіяно велику кількість спеціалістів різних професій: дизайнери, маркетологи, рекламісти та інші. Упаковка лікарського препарату повинна бути зручною і безпечною, забезпечувати його зберігання та захист, містити необхідну інформацію про нього. Вона повинна мати відповідну форму, пропорції, кольорове і графічне оформлення. Ці суб'єктивні параметри також не менш важливі для успішного просування на ринок. Беззаперечно перевага надається продукту в хорошому, яскравому упакуванні. Однією з рекомендацій для удосконалення упакування є розміщення захисної голограми на упаковці препаратів. Використання оригінальних голограм забезпечить захист препарату від підробок і буде хорошим методом просування препарату на ринку. Нанесення голограм на упакування може стати конкурентною перевагою компанії. Сьогодні голографічні рішення для блистерних упаковок лікарських препаратів починаються з дизайну упаковки. Якщо банки або коробочки прикрашаються насиченими поліграфічними етикетками, тоді блистерні упаковки для пігулок, як, правило, надруковані одним кольором, і не мають принципових відмінностей з якоюсь іншою.