0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мерчандайзинг та сейлз промоушн - підтримка або стимулювання продажу (ID:303606)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2019
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 1. Поняття мерчандайзингу та його роль в діяльності підприємства 5 2. Мета та основні способи стимулювання продажу. 7 Висновки 12 Список використаної літератури 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сейлз промоушн – це безпосередня діяльність з реалізації конкретних ідей, як комерційних, так і творчих, що стимулюють збільшення продажів товарів чи послуг бажано за короткий термін. Швидкий розвиток мерчандайзингу та сейлз промоушн-підтримки є результатом певних факторів: 1. стимулювання продажу є ефективним методом збіль¬шення продажу товарів; 2. на ринку є безліч товарів однакового призначення та схожих характеристик, тому стимулювання продажу нової марки дає змогу покупцям зорієнтуватись при виборі; 3. ефективність рекламних захо¬дів зменшилась у зв'язку зі збільшенням вартості послуг; 4. від виробників вимагається застосування все нових підході до стимулювання продажу товарі Стимулювання про¬дажу повинно надати товару «нове життя», щоб його можна було успішно реалізувати. Стимулювання продажу являє собою кінцеву складову рекламування та носить епізодичний характер. У деяких розвинених країнах ви¬трати на стимулювання вносять до рекламного бюджету одразу. Переваги стимулювання продажу товару: - швидший вплив на попит, порівняно з рекламою; - безперервний пошук нових ідей з урахуванням змін на ринку; - просування товару на ринок проводиться гармонійніше та ефективніше, ніж за допомогою інших форм комунікацій.