0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АЛЬФА-СЕРВІС» (ID:3103)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2009
Вартість: 95
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Аналіз ринку Розділ 2. Дослідження смаків та уподобань споживачів. Сегментування ринку Розділ 3. Розроблення концепції товару та визначення його характеристик Розділ 4. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі пробного маркетингу. 4.1. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом 4.2. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримує максимальний прибуток Розділ 5. Формування оптимальних каналів розподілу товару Розділ 6. Планування кампанії по просуванню товару ВИСНОВКИ Проаналізовані результати проведених маркетингових досліджень дозволили керівництву ТОВ «Альфа-Сервіс” зробити наступні висновки для планування діяльності по випічці дієтичної низькокалорійної продукції. 1. Враховуючи умови, що склалися у галузі, а також власні ресурси, підприємству на найближчий час не слід планувати вихід на ринки поза межами області - потрібно зосередитись на регіональному ринку, на якому спостерігається незадоволений попит. 2. Враховуючи результати аналізу ринку, найближчого конкурентного оточення і власні можливості, підприємству на найближчу перспективу (2009 рік) слід зосередити зусилля на випічці і реалізації відносно нової продукції – дієтичних низькокалорійних кексів, зокрема “Кексу дієтичного” 3. Цінова політика підприємства повинна враховувати еластичність попиту на здобні вироби. Зокрема, на “Кекс дієтичний” доцільно підтримувати фіксовані ціни в околі розрахованої оптимальної ціни. У випадку виробничої необхідності рекомендовано незначне (допустиме) підвищення ціни на нові сорти кексів, які ще не знайомі покупцям. 4. Збутова політика підприємства повинна базуватись на договірних засадах зі збутовими агентами як кінцевими реалізаторами продукції. 5. Для просування товару у якості системи маркетингових комунікацій доцільно використовувати стимулювання збуту і цільову рекламу у рамках стратегії притягування споживачів. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову