0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Якість послуг та шляхи її підвищення. (ID:311990)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 106
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ 1.1. Сутність якості послуг 1.2. Показники якості послуг 1.3. Методи оцінки якості послуг Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ПРИМЕД» 2.1 Характеристика діяльності підприємства та аналіз основних показників 2.2. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 2.3. Оцінка якості послуг підприємства Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМОК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ПРИМЕД» 3.1. Вдосконалення системи управління якістю підприємства 3.2. Впровадження системи управління якістю послуг Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04