0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стаття Сучасні маркетингові рішення (ID:312296)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 6
Рік виконання: 2020
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Постановка проблеми Мета Представлення основного матеріалу Висновок
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасні маркетингові рішення В статті розкрито сутність та особливості сучасних моделей оцінки ефективності маркетингових рішень.. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий менеджмент, маркетингове рішення. Вступ. У статті розглядається тематика сучасних маркетингових рішень. Не прості умови створення, а також ведення підприємницької діяльності, сприяють тому, що підприємству потрібно і надалі розвиватись і процвітати, використовуючи ряд маркетингових рішень. Ці рішення мають в собі нести науковий підхід, а також використання вже набутих раніше методів і їх модернізуючи впроваджувати. З цього принципу постає поняття – сучасні маркетингові рішення. Як відомо, принципи управління - це база знань про процеси та явища. Основні принципи маркетингу: мета, планування, стратегія, організація і контроль дають правильний напрямок для досягнення максимальної рентабельності виробництва продукції. Сучасний маркетинг є важливим для будь-якого виду підприємства, основні завдання якого полягають у комунікаційному зв’язку з споживачами і отримання прибутку. Функції маркетингу можуть бути дуже широкими, але всі вони відповідають одній з найважливіших цілей –- прибутку і саме існування підприємства в довгостроковій перспективі. Постановка проблеми. При формуванні маркетингової стратегії підприємства важливим моментом є використання певних методів та моделей, що дають якісні результати, спираючись на які, керівники та менеджери підприємств зможуть приймати ефективні маркетингові рішення. Зважаючи на те, що формування маркетингової стратегії проводиться в декілька етапів, застосування тих чи інших методів та моделей здійснюється відповідно до конкретного етапу, який аналізується. Саме вибір доцільних методів при формуванні маркетингової стратегії дозволить отримувати надійні результати, які зумовлять якість та обґрунтованість прийняття управлінських маркетингових рішень. Метою статті є аналіз та узагальнення сучасних маркетингових рішень. Представлення основного матеріалу. Відомий німецький фахівець з маркетингу X. Нефферт зазначає: "Маркетинг - це координація, планування та контроль компанії з метою утримання існуючих ринків та отримання потенціалу". На ринку досягають успіху ті підприємства, які найбільш пристосовані до навколишнього середовища та активно впроваджують маркетингову виробничу систему. Маркетинг – це процес створення та відтворення попиту кінцевих споживачів на конкретні товари та послуги з метою отримання прибутку. Застосування маркетингу – це реалізація системного підходу до організації виробничої та комерційної діяльності виробників, спрямованого на досягнення максимальної рентабельності виробництва. Саме маркетинг дає можливість створювати більш реалістичні програми виробництва та збуту продукції, швидше реагувати на зміни, що відбуваються на ринку, та створює значні переваги у конкуренції [4].