0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обґрунтування ціни нового товару з орієнтацією на витрати, попит і конкуренцію (ID:328559)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2018
Вартість: 570
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………… Розділ 1. Методи встановлення цін та їхня стисла характеристика………………………………………………………... Розділ 2. Маркетингова характеристика підприємства…………….. Розділ 3. Визначення ціни нового товару «Пряники «Київхліб» з молочним смаком» з орієнтацією на витрати, попит і конкуренцію…………………………………………………………… Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики ПАТ «Київхліб»…………………………………………….. Висновки……………………………………………………………….. Список використаної літератури……………………………………... Додатки…………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пiдприємство як економiчна система виживає за умови, що воно постiйно пристосовується до ринку. Ринки в iндустріальних суспiльствах все бiльше та бiльше зазнають змiн у результатi появи нової сировини, нових методiв виробництва, нового використання наявних товарiв. Щоб успiшно працювати на ринку, виробниче пiдприємство має проводити ефективну полiтику розвитку, однiєю з складових якої є цiнова полiтика. Актуальність теми. У сучасних умовах непостiйності та високого рiвня невизначеностi цiноутворення є найбiльш відповiдальною складовою цiлої системи управлiння пiдприємством, ефективнiсть якого залежить вiд методiв, принципiв та iнструментів, які використовуються під вас встановлення цiни на новий товар. Формування цiнової полiтики вiдіграє значну роль у процесi управлiння пiдприємством, цiна є параметром, який може суттєво впливати на основні економічнi показники, обсяги збуту, конкурентноспроможнiсть пiдприємства на ринку. Недостатнiсть уваги до формування та управлiння цiновою полiтикою пiдприємства, нехтування ринковим механiзмом цiноутворення може призвести до негативних наслiдків. Тому все бiльш зростає актуальнiсть глибокого вивчення та розвитку цiн, їх впливу на пiдприємство, споживачiв, кон’юнктуру ринку, теорiї та практики маркетингового цiноутворення з метою пошуку iнструментів та шляхiв пiдвищення ефективностi цiнової полiтики та процесу її формування.