0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інфраструктура товарного ринку (ID:331634)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1.Поняття оптової торгівлі, основні форми організації оптової торгівлі. 2.Формування ринку інформаційних ресурсів. Використання Internet у збутовій діяльності. 3.Процес здійснення персонального продажу. Задача 1 Оптово-виробниче підприємство «Регата», з метою підвищення ефективності своєї діяльності, вирішило визначити доступність населення міста до оптових складів підприємства(R), витрати часу покупців на проїзд до оптового підприємства(І) та комплексний показник якості обслуговування покупців (О). При проведенні розрахунків підприємство опиралось на наступні дані: площа території міста – 24,2 км2, щільність населення міста – 1,82чол./ км2, швидкість переміщення покупців – 4,0 хв.; анкетне опитування (за 4-х бальною шкалою) дано наступні результати: «відмінно» -150 чол., «добре» - 124 чол., «задовільно» - 99 чол, «незадовільно» - 100чол; вагомість оцінок становить: «відмінно» -0,9…1,0., «добре» -0,8…0,89, «задовільно» - 0,7…0,79, «незадовільно» - 0,69 і нижче. Задача 2 Фірма “Астра”, з метою підвищення ефективності ярмарко-виставкової діяльності, вирішила визначити рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування на минулій виставці (Із), а також розрахувати вартість одного метра квадратного виставкової площі (С1м2 ) та величину витрат на одного учасника виставки (Р1ув). Розрахунки фірма проводила на основі наступних даних: вис¬тавкова площа становить 1200 м2; максимальний розмір площі на одного учасника – 20 м2; мінімальна виставкова площа – 2,5 м2; анкетування було проведено за 4-х бальною шкалою опитування і дано наступні результати: «відмінно» -150 чол., «добре» - 124 чол., «задовільно» - 99 чол, «незадовільно» - 100чол; вагомість оцінок становить: «відмінно» -0,9…1,0., «добре» -0,8…0,89, «задовільно» - 0,7…0,79, «незадовільно» - 0,69 і нижче, а також на основі кошторису наведеного в таблиці 1. Статті витрат Сума, грн 1. Оренда виставкового приміщення й устаткування (включаючи зв’язок і освітлення) 14520 2. Транспортно-складські витрати 6000 3. Заробітна плата 5800 4. Охорона об’єкта 1400 5. Інформаційно-рекламні витрати 13000 6. Оформлювальні витрати 12800 7. Культурна програма 2800 8. Непередбачені витрати 6000 Разом 62320 Задача 3 Розрахувати статичний коефіцієнт використання вантажопідйом-ності автомобіля (kстат), коефіцієнт використання пробігу (Кпроб), експлуатаційну(Vек) та технічні (Vтех) швидкості. Умови задачі наведені в таблиці 2. Автомобіль почав завантажуватися на оптовій базі о 900, повер¬нувся на базу о 1300. Час на вантажно-розвантажувальні роботи, оформ-лення водієм документів – 2,5 год. Показник Значення 1. Гранична вантажопідйомність автомобіля, т 5,0 2. Обсяг завантаження товарів на оптовій базі, т 3,2 3. Обсяги завезених товарів кільцевим маршрутом у магазини, т: № 1 0,7 № 2 1,0 № 3 0,5 № 4 1,0 4. Відстань між пунктами, км: – базою і магазином № 1 10 – магазинами № 1 і № 2 20 – магазинами № 2 і № 3 10 – магазинами № 3 і № 4 15 – магазином № 4 і базою 5
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову