0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг промислового підприємства (ID:331639)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
8. Промисловий ринок: визначення та характеристика. 18. Методи сегментування промислового ринку. 28. Фактори, що впливають на закупівельну поведінку промислових покупців. 38. Сутність, види та джерела поширення реклами ТПП. Задача 7. Як зміниться обсяг продажу продукції при зменшенні ціни з Ц1 до Ц2 і базовому обсягу продажу Vбаз, якщо відомо, що базова ціна складає 40 грн., нова ціна складає 36 грн., базовий осяг продажу 380 грн., коефіцієнт еластичності 1,47. Задача 9. Найвідоміші в Україні фірми рекламують свої послуги в різних засобах масової інформації. Визначити долю голосу кожної фірми на ринку і оцінити ефективність реклами цих фірм. Номер фірми Витрати на рекламу , грн.. Частка голосу фірми на ринку, % Часта ринку фірми, % Ефективність реклами 1 2 3 4 5 1 1925 21,4 2 2217 20,1 3 566 16,6 4 978 15,8 5 1214 14,7 Разом -
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову