0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія і практика мерчандайзингу (ID:331643)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
13. Принципи мерчандайзингу. 43. Особливості мерчандайзингу продовольчих товарів. Практичне завдання Зміст практичного завдання У ході виконання практичного завдання студент має обрати магазин, розташований за його місцем проживання. Скласти характеристику магазину за такими напрямами: 1. Вказати тип планування торговельного залу. 2. Скласти схему зонування магазину із позначенням напряму руху покупців. 3. На схемі магазину позначити розташування різних груп товарів. 4. Скласти планограми товарів магазину у вигляді фотографій або схем (не менше трьох товарів) надати їх характеристику. 5. Дати оцінку використання інструментів мерчандайзингу на даному торговельному підприємстві. 6. Представити зразки оформлення зовнішньої вітрини магазину (у вигляді фотографій) вказати переваги або недоліки оформлення. Після узагальнення та обробки інформації студент повинен надати пропозиції щодо удосконалення мерчандайзингу зазначеного торговельного підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову