0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження соку (ID:333583)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 2 1. АНАЛІЗ РИНКУ 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СПОЖИВАЧІВ 7 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 12 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ : 16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Організм людини може існувати лише за умови постійного обміну живильних речовин й води. Обмін води та поєднанні з нею фізіологічні та біохімічні процеси мають виключно важливе значення для життя людини. Згідно концепції збалансованого харчування, сформульованої академіком Покровським, добова потреба дорослої людини у воді складає 1740-2200 г. Приблизно половина цієї потреби покривається за рахунок різноманітних напоїв (вода, соки, чай та т. д.), друга половина - за рахунок інших продуктів харчування. Сучасний ринок перенасичений товарами. Він страждає не від дефіциту, а від надлишків. На полицях магазинів представлено десятки товарів одного виду, що майже нічим не відрізняються один від одного. Якщо всі товари на ринку однакові, повноцінної перемоги не доможеться жодна компанія. Щоб покупець захотів придбати саме цей товар, виробник повинен диференціювати свій товар на тлі товарів конкурентів, додати йому такі властивості які будуть вигідно виділяти його в розумі споживача. У цілях задоволення потреби організму у воді й угамування почуття спраги, соки й напої повинні справляти певний фізіологічний вплив на організм, що залежить від їх освіжаючої спроможності, поживності, стимулюючої дії, гармонічного смаку та й інших властивостей. Фруктові й овочеві соки, що утримують у своєму складі смакові та поживні речовини, у повному обсязі відповідають цим вимогам. Споживання соків в усьому світі постійно збільшується. Це пояснюється як високою харчовою цінністю соків, так і рентабельністю їхнього виробництва. В Україні налічується підприємств-виробників -- близько 400, з них -- близько 30 великих. Обсяг виробництва складає більше 225 млн. л. На сьогодні майже 90% ринку займають соки та нектари вітчизняного виробництва. На ринку соків України працюють 13 заводів з лініями Tetra Pak, що дозволяє випускати продукцію світових стандартів якості і упаковки. На українському ринку соків, який планомірно знижувався, починаючи з 2008 року, нарешті почалася зворотна тенденція. Так, якщо у 2009 році спад становив 21% відносно 2008 року, у 2010 році втратив ще 5%, а у 2011 році ринок просів на 16%, то за підсумками 2012 року учасники ринку очікують, як мінімум, його стабілізації. Починаючи з 2008 року йде зниження споживання соків, падіння ринку відбувалося постійно. Однак перший квартал 2012 року дав надії на краще", - відзначила керівник групи торгових марок PepsiCo - ТМ "Сандора", "Садочок". 1. АНАЛІЗ РИНКУ В Україні налічується підприємств-виробників — близько 400, з них — близько 30 великих. Обсяг виробництва складає більше 225 млн. л. Сьогодні ринок контролюють 5-8 компаній-лідерів (таблиця 1.1).
Інші роботи з даної категорії: