0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір та обґрунтування маркетингового інструментарію формування асортименту продукції підприємства (ID:334952)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 86
Рік виконання: 2020
Вартість: 3100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………… Розділ 1. Теоретичні основи використання маркетингових інструментів для формування асортименту продукції………………... 1.1. Сутність маркетингових інструментів та можливості їх впливу на формування асортименту………………………………………………... 1.2. Сутність понять асортименту та номенклатури продукції………. 1.3. Методичні основи вибору маркетингових інструментів для формування асортименту………………………………………………... Розділ 2. Дослідження можливостей використання маркетингових інструментів для формування асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»………………………………………… 2.1. Маркетингова характеристика досліджуваного підприємства…... 2.2. Характеристика та оцінювання асортименту і номенклатури підприємства……………………………………………………………... 2.3. Дослідження асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод» методом Дібба-Сімкіна……………………………... 2.4. Оцінювання впливу маркетингових інструментів на формування асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»……… Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо використання маркетингових інструментів для поліпшення складу та структури асортименту та номенклатури продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»…………………………………………………………. 3.1. Основні напрями удосконалення асортименту продукції підприємства шляхом використання маркетингових інструментів…... 3.2. Оцінювання економічної ефективності впровадження «Організації виробництва нового виду продукції «Йогурт лісові ягоди 2,5% жиру»»………………………………………………………. 3.2.1. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу….. 3.2.2. Розроблення бюджету маркетингу………..……………….. 3.2.3. Розрахунок очікуваних результатів та показників економічної ефективності від впровадження заходу…………………. 3.3. Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства……………………………...……………………………… Висновки…………………………………………………………………. Список використаної літератури……………………………………….. Додатки…………………………………………………………………....
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність та можливості використання маркетингових інструментів у формуванні асортименту продукції підприємства, їх теоретичне трактування як базової складової маркетинг-міксу «4Р» зокрема. Опрацьовано основні показники діяльності ПрАТ «Обухівський молочний завод» на основі фінансової звітності за 2017 і 2018 роки, що стали основою для розрахунків подальших показників у бакалаврській роботі. Проаналізовано асортимент досліджуваного підприємства завдяки кількісному оцінюванню параметрів асортиментної номенклатури продукції за основними показниками: шириною, глибиною, насиченістю та оновленням. Здійснено аналіз асортименту продукції за допомогою матриці Дібба-Сімкіна за 2017 і 2018 роки, за результатами яких визначено структуру асортиментного портфеля підприємства. Оцінено вплив маркетингових інструментів на формування асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод», виявлено його слабкі і сильні сторони. На основі узагальнених результатів обчислень дослідження структури асортиментного портфелю продукції ТМ «Лукавиця» розроблено ряд пропозицій щодо використання маркетингового інструментарію для покращення складу і структури асортименту та номенклатури продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод», з-поміж яких виокремлено потенційно найкращий захід і здійснено обчислення його маркетингового бюджету до запровадження. Також виявлено безпосередній вплив цього заходу на основні показники діяльності підприємства. Обсяг роботи становить 86 сторінок, включаючи 25 таблиць, 7 рисунків, список використаної літератури складається з 36 найменувань. Ключові слова: маркетинг, товар, асортимент, маркетинговий інструментарій, новий товар, асортиментна група.