Застосування нових технологій маркетингу (ID:342047)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ
1.1. Новітні тенденції в суспільстві і їх вплив на маркетингову діяльність
1.2. Поява нових видів маркентингу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
2.1. Поява латерального маркетингу і його переваги
2.2. Застосування маркетингу взаємовідносин
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
3.1. Використання ІТ-технологій в маркетингу
3.2. Технології нетрадиційного маркетингу
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Розвиток ринкових відносин в Україні привів до швидкого насичення ринку товарами, посилення нецінової конкуренції, що зумовило підвищення ролі маркетингової діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності продукції
В сучасних умовах маркетинг розглядається як управлінський і соціальний процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів і послуг, споживчих цінностей та обміну ними.
Одна з головних умов досягнення успіху в конкурентній боротьбі – розвиток системи маркетингу. Нині поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу, об’єктом якої є система «товаровиробник—споживач» за переважного впливу останнього. Тому актуальною є проблема пошуку потужного інструменту створення стійких стосунків із покупцями, покращення показників продажу, передачі покупцям інформації про підприємство та товари, які воно виготовляє, для ефективнішої та більш дешевшої доставки товарів і послуг кінцевим споживачам.
Ще одним аспектом посилення ролі маркетингу є стрімкий розвиток науки, техніки і технології. Тривалий період розвитку маркетингу, особливості його використання в різних країнах, галузях та на підприємствах зумовили появу різноманітних його видів: мобільного маркетингу, віртуальної реклами, багатоканальної торгівлі, електронної комерції. У таких умовах успіху може досягти тільки така організація, яка творчо застосовує маркетинговий підхід у своїй діяльності, постійно шукає нові способи адаптації до безперервно мінливих умов існування.
Останнім часом набрав особливого розвитку прямий маркетинг, як елемент комплексу маркетингових комунікацій. Він характеризується індивідуальним характером спілкування товаровиробника і споживача; зручністю процесів вибору і придбання товарів чи послуг; широкими можливостями надання споживачу необхідної інформації; цілеспрямованістю інформаційного впливу; можливістю налагодження постійних ділових стосунків зі споживачами, вимірювання їхньої реакції на відповідні звернення; високою оперативністю створення інформаційних повідомлень та можливістю їх коригування залежно від реакції споживачів. Цього можна досягти за допомогою використання нових технологій та засобів здійснення маркетингової діяльності Саме тому тема моєї курсової роботи є актуальною
Метою дослідження є визначення варіантів використання нових, нетрадиційних видів маркетингу, проблем їх впровадження та перспектив розвитку.
Для досягнення мети поставлені такі завдання:
з’ясувати сутність нових видів маркетингу;
охарактеризувати варіанти застосування латерального маркетингу та маркетингу взаємовідносин;
охарактеризувати використання ІТ-технологій в маркетингу
визначити переваги та недоліки інтерактивного та інших видів маркетингу.
Предметом курсової роботи є нові сучасні технологій маркетингу.
Об’єктом курсової роботи є застосування нетрадиційних та сучасних технологій в процесі маркетингової діяльності.
При написанні курсової роботи будуть використовуватись методи спостереження та узагальнення, аналізу, графічні методи
Інші роботи з даної категорії: