Соціальна спрямованість маркетингу (ID:342064)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕТИКИ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В МАРКЕТИНГУ 5
1.1. Природа і значення етики маркетингу. 5
1.2. Поняття відповідальності в маркетингу 7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕТИЧНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 12
2.1. Сучасне сприйняття етичної ділової поведінки. 12
2.2. Основні етичні проблеми маркетингової діяльності. 18
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕТИЧНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ В МАРКЕТИНГУ 23
3.1. Фактори впливу на етику маркетингу. 23
3.2. Формування концепцій соціальної відповідальності. 27
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Зразок роботи
Маркетинг — це діяльність, що пов'язана з вивченням споживачів та інших ринкових факторів, а також розробкою й реалізацією відповідних заходів, що сприяють досягненню ринкових цілей організації.
Актуальність теми. Сучасні соціально-економічні перетворення в бізнесі викликали необхідність пошуку дієвих інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств для забезпечення їх сталого розвитку. Одним із таких інструментів виступає соціально відповідальний маркетинг, який розглядається як:
систематичний процес планування і прийняття рішень на основі аналізу ситуацій і формулювання цілей;
маркетинг спрямований на вирішення соціальних завдань;
маркетинг відноситься до багатосторонніх форм прояву некомерційних організацій з політичної, релігійної та культурної середовища;
систематичний розвиток маркетингової концепції, яка передбачає застосування різних маркетингових інструментів.
Поняття соціальної відповідальності маркетингу для України є відносно новим, а його формування пов’язане з низкою питань, що потребують глибокого вивчення при підготовці фахівців для сфери маркетингу.
В сучасних умовах існує безліч маркетингових концепцій щодо ведення бізнесу, зокрема екологічний, інноваційний маркетинг, маркетинг «емоцій» та інші, які використовують як ефективні інструменти для задоволення потреб споживача з орієнтацією на кінцевий прибуток. Проте поведінка споживачів зумовлює необхідність зміни поведінки підприємств. Сучасна ситуація у підприємництві характеризується незадоволенням потреб морально-етичного характеру, що є одним із факторів економічної кризи (відсутність довіри у стосунках «виробник-споживач», прозорості у веденні бізнес-процесів та низький рівень відповідальності спричинили дисбаланс економічної рівноваги).
Тому під час стратегічного планування на підприємстві необхідно керуватися принципами соціально-етичного маркетингу, які активно опановують студенти під час викладання дисципліни «Соціально відповідального маркетингу», а саме:
стратегічна відповідальність;
відповідальність за інформацію;
соціальна відповідальність;
відповідальність за виконання;
відповідальність за кастинг;
відповідальність перед довкіллям;
відповідальність за повернення інвестицій.
Отже, метою моєї курсової роботи є поглиблене вивчення питання соціальної спрямованості маркетингу та досягнення наступних завдань:
дослідити дотримання соціально-етичних норм на сьогоднішній день;
описати поняття етики в маркетингу;
охарактеризувати сучасне сприйняття етичності ділової поведінки;
описати основні етичні проблеми маркетингу;
виявити основні етичні проблеми маркетингової діяльності;
запропонувати шляхи покращення етичності ділової поведінки.
Предметом дослідження є етичність та інші соціальні методи впливу при веденні маркетингу.
Об’єктом дослідження є соціальна спрямованість маркетингу.
Інші роботи з даної категорії: