Маркетингова цінова політика підприємства (ID:342065)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Роль і значення ціни в маркетингу
1.2. Формування цінової політики підприємства.
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ
2.1. Етапи розрахунку вихідної ціни.
2.2. Підходи до визначення орієнтовної ціни
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ
3.1. Застосування стратегій ціноутворення.
3.2 Юридичне регулювання ціноутворення
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
На етапі становлення незалежності України і переходу до ринкових
методів господарювання розбудову власної високоефективної економіки
необхідно піднести на рівень загальнонаціональної мети. Як відомо,
невід’ємною частиною ринкової економіки є підприємство як самостійно
господарюючий суб’єкт, метою діяльності якого є отримання певних вигод,
які найчастіше тотожні отриманню прибутку.
Ринкова економіка передбачає розвиток підприємств різних
організаційно-правових форм, заснованих на різних видах приватної
власності, появу нових власників – як окремих громадян, так і трудових
колективів підприємств. З переходом до ринкового способу ведення
господарства з’явився такий вид діяльності, як підприємництво – це
господарська діяльність, тобто діяльність, пов’язана з виробництвом і
реалізацією продукції, виконанням робіт, наданням послуг чи продажем
товарів, необхідних споживачу. Вона має регулярний характер і
відрізняється свободою у виборі напрямків і методів діяльності,
самостійністю в прийманні рішення, відповідальністю за прийняті рішення
та їх наслідки. Крім того, цей вид діяльності не виключає наявності
ризиків, збитків і банкротства. Підприємництво чітко орієнтовано на
отримання прибутку (крім випадків, коли метою створення підприємства не
є отримання прибутку), що не можливо досягти без використання
маркетингових методів встановлення ціни на товари та послуги.
З погляду маркетингу, ціна – це гроші чи інша компенсація, що її
пропонують за право власності або користування товарами чи послугами.
Маркетингова цінова політика – це комплекс заходів до якого належать
визначення ціни, знижок, умов оплати за товари чи послуги з метою
задоволення потреб споживачів і забезпечення прибутку фірми.
У маркетинговій діяльності фірми встановлення цін – це тільки перший
крок до розв’язання однієї з найважливіших проблем ринкової діяльності.
Проте він, можна сказати, є найважливішим моментом при початку
діяльності підприємства.
Визначаючи ціну на певний вид товару підприємство повинно враховувати основні фактори, які впливають на ціну:
• Витрати на закупівлю товарів;
• Витрати обігу;
• Визначення попиту на товари та його еластичність;
• Аналіз цін та товарів конкурентів.
Визначення ціни є дуже складним етапом в діяльності підприємства і ця курсова робота буде присвячена саме цьому питанню.
Метою даної курсової роботи – є розширення та поглиблення теоретичних та практичних знань з питань маркетингової цінової політики підприємства, організації торгівлі та ціноутворення.
Завданнями курсової роботи є:
Дослідити теоретичні аспекти ціноутворення;
Описати етапи формування цінової політики;
Дослідити процес формування орієтовної ціни;
Описати основні стратегії ціноутворення;
Охарактеризувати юридичне регулювання питань ціноутворення.
Предметом курсової роботи є процес формування оптимальних цін.
Об’єктом курсової роботи є маркетингова політика ціноутворення.
Інші роботи з даної категорії: