0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове середовище підприємства (ID:342074)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 29
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕРЕДОВИЩА МАРКЕТИНГУ. 5 1.1. Сутність маркетингового середовища 5 1.2.Структура маркетингового середовища підприємств 6 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА 9 2.1. Фактори і показники маркетингового макросередовища 9 2.2. Фактори і показники маркетингового мікросередовища 15 РОЗДІЛ 3. ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 21 3.1. Виявлення нових тенденцій розвитку маркетингового середовища 21 3.2 Етичні проблеми вивчення маркетингового середовища. 24 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетинг є однією з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності. Мета маркетингу – це підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу призведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Одним з ключових понять маркетингу є поняття маркетингового середовища. Маркетингове середовище являє собою сукупність суб'єктів і факторів, активно діючих і впливаючих на кон'юнктуру ринку і ефективність діяльності суб'єктів маркетингу. Темою даної роботи є маркетингове середовище підприємства. На сьогоднішній день ця тема є дуже актуальною, тому що діяльність будь-якого підприємства, що не проаналізував маркетингове середовище, може привести до його ліквідації. Уміння виділити і проаналізувати елементи організації та зовнішні чинники є запорукою успіху фірми. Для вироблення маркетингової стратегії в рамках підприємства, фірми або компанії важливий аналіз навколишнього середовища маркетингу. Маркетингове середовище формується з безліч діючих на компанію або підприємство факторів, які впливають на всю їх діяльність. Маркетингове середовище містить як можливість, так і загрозу для діяльності компанії. Будь-яка організація знаходиться і функціонує в середовищі. У маркетингу під середовищем організації розуміється наявність умов та факторів, які впливають на функціонування фірми і вимагають прийняття управлінських рішень, спрямованих на їх управління або на пристосування до них. Кожна дія всіх без винятку організацій можливо тільки в тому випадку, якщо середовище допускає його існування. Мета даної роботи полягає в теоретичному обгрунтуванні основних понять і методологічній розробці основних рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності шляхом впливу на маркетингове середовище підприємства. Для вирішення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити теоретичні основи середовища маркетингу; - дослідити тенденції розвитку маркетингового середовища; - визначити зміни маркетингового середовища в сучасних умовах. Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений знайомству з поняттям «маркетингового середовища», його сутність і структура на підприємстві. У другому розділі оцінюється тенденції розвитку маркетингового середовища. Третій розділ розкриває зміни маркетингового середовища в сучасних умовах. Методи дослідження: статистичний, описовий, метод порівняння. При написанні курсової роботи були використані матеріали навчальної літератури, підручники з маркетингу, періодичні матеріали з маркетингу, інтернет ресурси і інша додаткова літера.