0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія товарної модифікації програмного продукта ЗАТ „Софтлайн”на ринку інформаційних технологій України на прикладі автоматизованої системи управління підприємством „Документообіг” (ID:3582)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 109
Рік виконання: 2009
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
1.Ситуаційний аналіз 4 1.1. Аналіз господарської діяльності ЗАТ „Софтлайн” та його внутрішнього середовища 4 1.1.1 Формулювання маркетингової проблеми ЗАТ „Софтлайн”, характеристика ринку інформаційних технологій та попиту на програмні продукти 4 1.1.1.1. Формулювання маркетингової управлінської проблеми, яка постала перед ЗАТ „Софтлайн” 4 1.1.1.2. Ринок інформаційних технологій, на якому працює ЗАТ „Софтлайн”, його динаміка, тенденції та прогноз 5 1.1.1.3 Характеристики та особливості попиту на ринку програмного забезпечення України 6 1.1.2. Аналіз внутрішнього середовища ЗАТ „Софтлайн” 7 1.1.2.1. Характеристика підприємства 7 1.1.2.2. Процедура створення програмного продукту 9 1.1.2.3. Характеристика товарного асортименту ЗАТ „Софтлайн” 10 1.1.2.4. Визначення головної стратегічної бізнес-одиниці ЗАТ „Софтлайн” 13 1.1.2.5. Характеристика автоматизованої системи управління підприємством (АСУП) „Документообіг” 14 1.2. Аналіз маркетингового середовища ЗАТ „Софтлайн” 16 1.2.1 Аналіз впливу факторів макромаркетингового середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 16 1.2.1.1. Аналіз впливу факторів політичного середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 16 1.2.1.2. Аналіз впливу факторів економічного середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 19 1.2.1.3. Аналіз впливу факторів демографiчного середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 22 1.2.1.4. Аналіз впливу факторів природного середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 23 1.2.1.5. Аналіз впливу факторів науково-технiчного середовища на діяльність 23 ЗАТ „Софтлайн” 23 1.2.1.6. Аналіз впливу факторів соціально-культурного середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 25 1.2.2. Аналіз впливу факторів мікромаркетингового середовища України на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 26 1.2.2.1. Аналіз впливу споживачів на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 26 1.2.2.2. Аналіз впливу конкурентів на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 28 1.2.2.2.1. Аналіз сильних і слабких сторін ЗАТ „Софтлайн” у порівнянні з конкурентами 30 1.2.2.2.2. Співвідношення продуктів ЗАТ „Софтлайн” та конкуруючих альтернатив 30 1.2.2.2.3. Техніко-економічний аналіз АСУП „Документообіг” у порівнянні з трьома найбільш небезпечними конкурентами 32 1.2.2.3. Аналіз впливу посередників на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 33 1.2.2.4. Аналіз впливу контактних аудиторій на діяльність ЗАТ „Софтлайн” 34 1.3. Визначення реалізації можливостей ЗАТ „Софтлайн” 35 1.3.1. Висновки за результатами проведеного аналізу маркетингового середовища ЗАТ „Софтлайн” 35 1.3.2. Найбільш впливові фактори можливостей та загроз ЗАТ „Софтлайн” 38 1.3.3. Результати SWOT-аналізу ЗАТ „Софтлайн” 39 1.3.4. Розробка альтернатив вирішення проблем ЗАТ „Софтлайн” на ринку програмного забезпечення 42 1.3.5. Розробка альтернатив використання можливостей ЗАТ „Софтлайн” на ринку програмного забезпечення 43 2. Маркетингові дослідження ринку програмного забезпечення 46 2.1. Планування маркетингового дослідження 46 2.1.1. Формулювання цілі маркетингового дослідження 46 2.1.2. Розробка дослідницьких завдань 47 2.1.3. Аналіз джерел вторинної інформації 49 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження 51 2.2.1. Вибір методів збору первинної інформації 51 2.2.1.1. Розробка анкет для експертів 53 2.2.1.2. Розробка анкет для кінцевих споживачів 55 2.2.2. Організація збору інформації 58 2.3. Результати маркетингового дослідження 59 2.3.1. Збір даних та підготовка до аналізу 59 2.3.2. Результати опитування експертів 62 2.3.3. Результати опитування кінцевих споживачів 62 2.3.3. Висновки та рекомендації 65 3. Стратегія товарної модифікації АСУП ”Документообіг” ЗАТ „Софтлайн”на ринку інформаційних технологій України 71 3.1. Розробка ринкової стратегії ЗАТ „Софтлайн” 71 3.1.1. Ринкова стратегія підприємства на внутрішньому ринку 71 3.1.1.1. Визначення базового ринку 71 3.1.1.2. Вибір базової стратегії розвитку за Портером 71 3.1.1.3. Сегментація 73 3.1.1.3.1.Пояснення змінної сегментації 74 3.1.1.3.2. Опис профілів ринкових сегментів 75 3.1.2. Розробка стратегії позиціонування 76 3.1.2.1. Принцип позиціювання продукту „Megapolis. Документообіг” 76 3.1.2.2. Порівняльне картування позиції „Megapolis.Документообіг” 77 3.1.3. Стратегія ЗАТ „Софтлайн” стосовно середовища 81 3.1.4. Конкурентна стратегія ЗАТ „Софтлайн” 82 3.2. Розробка продуктової стратегії ЗАТ „Софтлайн” 84 3.2.1. Маркетингова товарна політика 84 3.2.2. Маркетингова цінова політика 86 3.2.3. Маркетингова політика розподілу 88 3.2.4. Маркетингова комунікаційна політика 90 3.3. Економічне обґрунтування 95 3.3.1. Аналіз проекту з модифікації товару 95 3.3.1.1. Проект „Продук існуючий, ринок існуючий” (ПІРІ) 97 3.3.1.2. Проекти „Продукт модифікований, ринок існуючий” (ПМРІ) та „Продукт модифікований, ринок новий” (ПМРН) 98 3.3.2. Порівняльна оцінка ефективності проектів ПІРІ та ПМ 101
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову