0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія розвитку стратегічної бізнес-одиниці (на прикладі господарського підрозділу корпорації Fozzy Group ТОВ «Фоззі-Ф») (ID:3585)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 99
Рік виконання: 2007
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….……3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти формування стратегії розвитку стратегічної бізнес-одиниці фірми…………………………………………….5 1.1. Сутнісна характеристика основних категорій маркетингового стратегічного планування………………………………………………….5 1.2. Альтернативні стратегії розвитку стратегічної бізнес-одиниці диверсифікованої компанії…………………………………………….....14 1.3. Основні етапи процесу стратегічного планування………………22 РОЗДІЛ 2. Аналіз та оцінка ринкового потенціалу стратегічної бізнес одиниці корпорації Fozzy Group ТОВ «Фоззі-Ф»…………………………..33 2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Фоззі-Ф” та аналіз маркетингового середовища фірми……………………………………………………...…33 2.2. Аналіз відповідності виробничих потужностей та попиту на промислові послуги ТОВ «Фоззі-Ф»………………………………..…..50 РОЗДІЛ 3. Шляхи реалізації стратегії розвитку ТОВ «Фоззі-Ф» на ринку України…………………………………………………………….…………….63 3.1. Рекомендації щодо формування стратегії розвитку стратегічної бізнес-одиниці корпорації Fozzy Group.…………………………………..63 3.2. Оцінка ефективності запропонованих стратегічних рішень та можливостей їх практичного втілення ТОВ «Фоззі-Ф»………………....78 ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………………….94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………….…………………98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову