0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування іміджу торгової марки ПАТ «Стіролбіофарм» (ID:35973)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 127
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Імідж торгової марки: сутність, визначення, складові 1.2. Основні етапи формування іміджу торгової марки та їх специфіка для фармацевтичних препаратів 1.3. Методика оцінки конкурентного статусу бренду та іміджу торгової марки на фармацевтичному ринку РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «СТІРОЛБІОФАРМ» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ПАТ «Стіролбіофарм» 2.2. Аналіз впливу ринкових умов функціонування на маркетингову та іміджеву діяльність ПАТ «Стіролбіофарм» 2.3. Аналіз конкурентного статусу брендів ПАТ «Стіролбіофарм» та рівня ефективності управління іміджем його торгових марок РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ ПАТ «СТІРОЛБІОФАРМ» 3.1. Обгрунтування заходів з формування іміджу торгової марки ПАТ «Стіролбіофарм» 3.2. Напрямки удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «Стіролбіофарм» з урахуванням змін у політиці формування іміджу його торгових марок 3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову