0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стимулювання збуту як ефективний засіб маркетингових комунікацій (ID:364939)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 23
Рік виконання: 2020
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Теоретичні основи стимулювання збуту на підприємстві 5 2. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Подільський край» 9 3. Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Подільський край» 15 4. Управління засобами стимулювання збуту ТОВ «Подільський край» 18 5. Удосконалення засобів стимулювання збуту на підприємстві 21 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25 ДОДАТКИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову