0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління стратегічним маркетингом (ID:3696)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Зміст та сутність маркетингової політики підприємства 1.2. Маркетингова цінова політика підприємства 1.3. Стратегія підприємства та її елементи. Система стратегічних і перспективних планів аграрного підприємства 1.4. Планування інновацій. Стратегічні аспекти технологій у сільському господарстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА „РОСТОК” 2.1. Загальна характеристика господарства 2.2. Система маркетингу ФГ „Росток” 2.3. Оцінка стратегічного планування господарства РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИСНОВОК СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову