0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження комунікаційної політики підприємства ЗАТ «Одесакондитер» на ринку кондитерських виробів» (ID:373032)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….. 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність комунікаційної політики та її роль в діяльності підприємства….7 1.2 Вплив комунікаційної політики на ринок кондитерських виробів в Україні……………………………………………………………………………...12 1.3 Методики оцінки ефективності комунікаційної діяльності…………………15 Висновки 1 розділу………………………………………………………………...18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАТ «ОДЕСАКОНДИТЕР» 2.1 Загальний аналіз і характеристика ЗАТ «ОДЕСАКОНДИТЕР»…………..20 2.2 Визначення методів збору первинної інформації…………………………....25 2.3 Організація польових робіт……………………………………………………29 2.4 Загальне оцінювання формування комунікації на кондитерському ринку України……………………………………………………………………………...32 Висновки 2 розділу………………………………………………………………...40 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Інструменти збору первинних даних та данні, підготовлені до роботи обробки даних……………………………………………………………………....42 3.2. Результати обробки даних…………………………………………………….44 Висновки 3 розділу………………………………………………………………....52 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….…55 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний розвиток комунікації, з одного боку, та постійно зростаюча конкуренція – з іншого, змушують фірми обмірковано займатись маркетингом, надаючи йому все більше значення в розвитку бізнесу. Постійне зростання рекламних бюджетів великих корпорацій не дозволяють халатно ставитись до реклами і всіх маркетингових комунікацій в цілому. На етапі економічного розвитку головним елементом у комплексі маркетингу для харових підприємств, а саме кондитерських, стають ефективні маркетингові комунікації.