0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення організації маркетингових досліджень у підприємстві (ID:379940)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 7 1.1 Сутність маркетингових досліджень 7 1.2 Види маркетингових досліджень 10 1.3 Методика проведення маркетингових досліджень 15 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА СТАНУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПІДПРИЄМСТВІ «КОРСА» 18 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства «Корса» 18 2.2 Оцінка стану маркетингових досліджень у підприємстві 20 2.3 Аналіз ефективності діючих маркетингових досліджень у підприємстві 23 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПІДПРИЄМСТВІ «КОРСА» 27 3.1 Напрями удосконалення забезпечення маркетингових досліджень 27 3.2 Обґрунтування ефективності проведення маркетингових досліджень 29 3.3 Оптимізація маркетингової інформаційної системи підприємства 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. В умовах ринкової економіки одним з найважливіших факторів, що впливають на успіх компанії, є здатність до пошуку та прийняття нових нестандартних рішень щодо організації роботи підприємства в нових конкурентних умовах. Фундаментом для прийняття цих рішень повинні бути результати, що отримані під час маркетингових досліджень, щодо вивчення попиту різноманітних сегментів ринку, ринку конкурентів та ін. На основі проведених науково-дослідних, організаційних, економічних, господарських та правових заходів розробляється маркетингова стратегія підприємства яка допоможе компанії зайняти більш вигідне становище на ринку. Тема курсової роботи: «Удосконалення організації маркетингових досліджень у підприємстві ТОВ «Корса»». Актуальність теми полягає у тому, що інформація, одержана в ході маркетингових досліджень, надає можливість приймати адекватні й ефективні управлінські рішення в умовах конкуренції, яка постійно загострюється. Аналіз останніх досліджень і публікацій. У науковій літературі велика увага приділяється визначенню сутності маркетингових досліджень: розкривається поняття «маркетингові дослідження», їхні цілі, завдання, функції, напрями та етапи здійснення. Теоретичні й методологічні аспекти маркетингових досліджень висвітлені у багатьох наукових дослідженнях та публікаціях зарубіжних учених, зокрема І. Ансофа, П. Друкера, М. Портера, Г. Гольштейна. Окремі аспекти маркетингових досліджень розглядаються в працях вітчизняних та іноземних авторів, зокрема С.С. Гаркавенка [11] , Є.В. Крикавського, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сороки [24], В. Руделіуса, О.М. Азаряна, О.А. Виноградова [34], а також Ф. Котлера, Г. Армстронга, Д. Сондерса, В.Вонга [32], Є.П. Голубкова [12]. У дослідженні цієї проблеми вагомий внесок зробили українські вчені: І. Лилик, Є. Савельєва, А. Старостіна, Л. Балабанова, С. Ілляшенко, В. Ситник, В. Герасимчук, І. Соловйов, Т. Дудар, В. Пилипчук та інші. Однак, комплексність проблеми потребує подальшого поглибленого вивчення у напрямку дослідження окремих аспектів, а саме:на сьогодні не сформовано чіткого погляду щодо питання як підприємству самостійно здійснити маркетингове дослідження та яким чином інтерпретувати результати проведеноїроботи. Метою роботи є розкриття сутності маркетингових досліджень, вивчення концептуальних засад здійснення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Корса» та розробка на цій основі рекомендацій методологічного та практичного спрямування. Для досягнення зазначеної мети було поставлено наступні завдання: визначити сутність маркетингових досліджень; виокремити види маркетингових досліджень; навести методику проведення маркетингових досліджень; зазначити організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Корса»; оцінити стан маркетингових досліджень підприємства ТОВ «Корса»; проаналізувати ефективність діючих маркетингових досліджень; запропонувати напрями удосконалення забезпечення маркетингових досліджень; розглянути можливість підвищення ефективності проведення маркетингових досліджень; запропонувати оптимізацію маркетингової інформаційної системи підприємства ТОВ «Корса». Об’єкт дослідження – маркетингові дослідження на підприємстві. Предмет дослідження – маркетингові дослідження на підприємстві ТОВ «Корса». Методи дослідження. Для досягнeння поставлeної мeти були використані загальнонаукові та спeціальні мeтоди наукового пізнання. Зокрeма, такі мeтоди як: вивчення і аналіз наукової літератури; вивчення і узагальнення вітчизняної та зарубіжної практики; абстрагування при визначeнні сутності катeгорії «маркетингові дослідження»; мeтод систeмного підходу при побудові схeми напрямів вивчення ринку; мeтод групувань для побудови класифікаційної схeми маркетингових досліджень, а також методи моделювання, порівняння, аналізу та синтезу. Наукова новизна полягає в запропонованих рішеннях, а саме у вдосконаленні маркетингових досліджень на підприємстві «Корса». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що сформульовані в роботі концептуальні положення, узагальнення, висновки, рекомендації певною мірою поглиблюють наукові засади, спрямовані на вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Основні положення та результати дослідження можуть бути використані у: – науково-дослідній діяльності – для подальшого поглибленого теоретичного вивчення проблем маркетингових досліджень підприємств; – навчальному процесі – при підготовці підручників та навчальних посібників з профільних дисциплін. Апробація результатів дослідження. Матеріали дослідження обговорювалися на міжкафедральних семінарах в Університеті митної справи та фінансів. Основні положення та висновки дослідження були оприлюднені на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, викладених на 46 сторінках, списку використаних джерел з 36 найменувань на 3 сторінках. Загальний обсяг роботи – 49 сторінок, включаючи 9 таблиць і 6 рисунків. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ Маркетингові дослідження – це періодичне збирання інформації, її систематизація та аналіз, з метою прийняття правильних управлінських рішень, уникнення ризиків і максимального задоволення потреб споживачів. Маркетингові дослідження виконують три основні функції: описову, діагностичну і передбачувальну. У теорії маркетингових досліджень існує дві школи (два генеральних напрямки): «школа формалізації досліджень» та «школа неформальних досліджень» У кожної із цих шкіл є як переваги, так і недоліки. Найбільш оптимальним є поєднання цих підходів залежно від цілей та конкретної ситуації, яка складається на підприємствах. Кожний з методів є по-своєму необхідним, але максимальний ефект зможе дати тільки комплексне їх застосування та професійне оцінювання результатів. Це суттєво знизить ризики та допоможе знайти нові, перспективні та прибуткові рішення для ефективної діяльності підприємств. Існує кілька найбільш загальних класифікацій маркетингових досліджень залежно від способів збирання інформації, якості, достовірності та характеристик отриманих даних, серед яких вартовиокремити: Маркетингове дослідження проходить в п’ять етапів. Та найчастіше використовуються методи аналізу документів, опитування споживачів, експертних оцінок і експериментальні методи. Товариство з обмеженою відповідальністю «Корса» створено у 1998 році. Основними видами діяльності підприємства є торгівельна діяльність та виготовлення дверей, вікон та нестандартних меблів. Функціональна структура управлінняпередбачає дроблення функцій управління не за об’єктами, а за спеціальностями. Управлінські функції зосереджуються в руках кваліфікованих фахівців, кожний з яких керує діяльністю всіх працівників у границях своєї компетенції (планування, бухгалтерський облік, інженерне обслуговування). Аналіз організаційної структури управління підприємством показав, що фірма використовує в своїй комерційній діяльності окремі елементи маркетингу, а саме товарну політику, створення рекламних звернень, використання знижок. Незначна увага приділяється маркетинговим дослідженням, що є значним недоліком. Маркетингові заходи проводяться нерегулярно, тому вони не мають достатньої ефективності. Маркетингові функції виконує головний менеджер підприємства. Ефективність діючих маркетингових досліджень на підприємстві можна дослідити, проаналізувавши фінансову стійкість компанії. В основному можна зробити висновок, що баланс, який аналізується є ліквідним. Для ТОВ «Корса» при обсязі генеральної сукупності 900 компанії-споживачів, обсяг генеральної сукупності складає 74 компанії. Ми економічно обґрунтували ефективність проведення маркетингових досліджень ТОВ «Корса»: Було проведено опитування серед споживачів продукції ТОВ «Корса» з 7 липня по 7 серпня шляхом анкетування з застосуванням методики особистого спілкування кореспондента з респондентом та опитування по телефону (польові дослідження). Було визначено, що основним критерієм придбання продукції є ціна. На другому місці безумовно знаходиться якість продукції. Також очевидним є потреба у сервісному обслуговуванні. Показник конкурентоспроможності ТОВ «Корса» має позитивну величину коефіцієнта та свідчить про високу конкурентоспроможність фірми. ТОВ «Корса» – «ринковий послідовник». Підприємства цієї групи зважено приймають рішення, що впливають на їх діяльність на ринку. Підприємству слід копіювати діяльність лідера, але більш обачливо та розраховувати на менші ресурси. Слід зостерегатись атак з боку ринкових претендентів.