0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інфраструктура ринку (ID:41358)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ ТОВАРНОГО РИНКУ, НА ЯКОМУ ФУНКЦІОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО 1.1. Загальна характеристика галузі на якій функціонує підприємство 1.2. Загальна характеристика ринку на який виходить підприємство 1.3. Проблеми та перспективи розвитку галузі РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Вибір стратегічних цілей функціонування підприємства 2.2. Загальна характеристика підприємства 2.3. Вибір маркетингової стратегії 2.4. Динаміка показників виробничої діяльності 2.5. Аналіз конкурентного середовища 2.6. SWOT-аналіз 2.7. Дослідження комунікаційної діяльності РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНОК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИХ ПОСЛУГ 3.1. Розробка параметричної моделі оцінювання ефективності інформаційного продукту 3.2. Оцінка ефективності організаційно-комерційних послуг ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову