0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики маркетинг (ID:416578)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Загальна інформація про підприємство. 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства. 3. Рекомендації щодо покращення роботи підприємства. Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Споживачі СТО діляться на кілька видів: - кінцеві споживачі - це приватні (фізичні) особи (мешканці міста Київ і області), які користуються послугами СТО для особистого користування. - Організації-споживачі і державні установи такі як: міська і районна адміністрація (службові автомобілі, служби таксі тощо) Для кожного виду споживачів існують різні маркетингові стратегії: - знижки корпоративним і постійним клієнтам; - різні бонуси у вигляді: мийки автомобіля, хімчистки салону і т.д .; - системи накопичення балів (з подальшим наданням будь-яких послуг безкоштовно); - мінімізація витрат часу клієнтів і тривалості перебування автомобіля в технічному обслуговуванні та ремонті; - низькі ціни; - гарантія якості виконуваних робіт; - зручне розташування СТО; - максимально широка номенклатура послуг; - максимальна номенклатура форм надання послуг; - комплексність послуг і обслуговування; - високі вимоги до естетики і ефективності всього комплексу автосервісу. СТО працює на ринку більше 10 років, тому його постачальниками є надійні перевірені часом і якістю продукції, що поставляється різними фірмами і організаціями, до яких відносяться авто магазини: «Євразія», «EXIST», «MAJOR» (масла моторні, трансмісійні, автохімія , фільтра, автошини та т.д.).