0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингових стратегій транспортного підприємства (ID:42163)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 71
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні основи маркетингових стратегій транспортного підприємства 1.1. Поняття і суть 1.2. Види стратегій 1.3. Особливості формування маркетингових стратегій в сфері транспорту Розділ ІІ. Розробка досліджень ТОВ «Нова пошта» 2.1. Характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ринку 2.3. Етапи розробки стратегій Розділ ІІІ. Напрями удосконалення форм маркетингових стратегій ТОВ «Нова пошта» 3.1. Ефективність маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» 3.2. Основні напрямки удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» Висновки Список використаноі літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: 0688454004