0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

„Розробка рекламної кампанії ВАТ „ПИКЕМ” з метою вдоскона-лення комунікаційної політики підприємства (ID:43192)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ.......................................................................... Розділ 1. РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ.... 1.1. Визначення поняття та сутності рекламної кампанії.......... 1.2 Планування рекламного бюджету кампанії при проведенні рекламних заходів................................. 1.3. Дослідження ефективності реклами.................................. Розділ 2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ “ПИКЕМ” ЗА ПЕРІОД З 2010 РОКУ ПО 2012 РІК..................................................................................... 2.1 Аналіз діяльності та фінансового стану ВАТ „ПИКЕМ” за пе-ріод 2000-2002 рр. та визначення маркетингових проблем підпри-ємства..................................................................... 2.2. Аналіз комунікаційної політики підприємства „ПИКЕМ”... 2.3. Пропозиції щодо вдосконалення заходів реклами у ВАТ „ПИКЕМ”................................................................................................ Висновки та рекомендації.................................................................... Список літератури................................................................................. Додатки....................................................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: