0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингу туристичних послуг на прикладі готелю «Гірський (ID:44194)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 88
Рік виконання: 2012
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………. РОЗДІЛ І. СПЕЦИФІКА ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 1.1. Суть і зміст маркетингу в туризмі………………….……………….. 1.2. Поняття та особливості туристичних послуг….…………………… 1.3. Тенденції та оцінка ринку туристичних послуг………….………… 1.4. Характеристика елементів маркетингу туристичних послуг в Україні………….……………………………………………………... РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «ГІРСЬКИЙ» 2.1. Характеристика послуг та ефективність обслуговування в готелі…………….…………………………………………………… 2.2. Аналіз ціноутворення……………………………………………….. 2.3. Аналіз каналів збуту туристичних послуг курорту…………….…. 2.4. Аналіз методів просування……………………….……..………….. РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 3.1. Передумови і напрями формування туристичного ринку в Україні та Львівській області……………………………………….. 3.2. Основні напрямки вдосконалення маркетингу туристичних послуг……..…..……………………………………………………… ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову