0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингової цінової політики (ID:44359)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 1.1 Сутність та цілі маркетингового ціноутворення 1.2. Процес формування маркетингової цінової політики, його принципи. 1.3. Маркетингові стратегії та методи ціноутворення. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «РІВНЕНСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА» 2.1 Основна організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Рівненська кондитерська фабрика» 2.2 Маркетингова цінова політика ВАТ «Рівненська кондитерська фабрика» 2.3 Політика управління ціною на підприємстві РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову