Зразок роботи
2.1 Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Для того щоб розробити добру рекламну кампанію необхідно зробити аналіз маркетингової діяльності загалом, та звернути особливу увагу на рекламу підприємства. Як всім відомо комплекс маркетингу це 4Р підприємства, почнемо з розгляду товару.
Асортиментна група підприємства «Прогрес» складається з 5 видів продукції, таких як:
1. М'які меблі – на будь-який смак і для будь-яких приміщень. Не варто забувати, що будь-яка модель може бути виконана за бажанням замовника з використанням оббивних тканин більш ніж 300- видів і кольорів.
2. Кухні – це 8 сюжетних ліній, більше 60 видів шаф з колірною палітрою з 30 гам і поєднань. За якістю не поступаються закордонним аналогам, але набагато доступніше за ціною для споживача.
3. Спальні та шафи-купе – самий інтимний куточок у будинку, оплот і міцність сімейного життя. Зі спальнями «Меблі Прогрес» буде затишно і спокійно, вони чудово вписуються в інтер'єр і створюють необхідну інтимність і гармонію.
4. Матраци – важлива складова в ліжку. Від того, яким він буде, залежить самопочуття, настрій і навіть здоров'я.
5. Фурнітура – підприємство «Прогрес» випускає безліч різноманітної меблевої фурнітури.
Стан продукції підприємства є стабільним, але є мінуси, а саме невеликий асортимент та слабкий дизайн меблів відносно до конкурентів.
Аналіз цінової політики підприємства, дасть змогу оцінити ціну-якість продукції.
Цілями цінової політики підприємства «ПРОГРЕС» є:
- Орієнтовані на збут (забезпечують певний обсяг продажів, максимізацію виручки, збільшення частки ринку);
- Пов'язані з конкуренцією (забезпечити стабілізацію цін на конкуруючі товари, коливання яких може спровокувати негативну реакцію споживача).
Класифікація цін які використовуються на ПрАТ «ПРОГРЕС»:
Залежно від обороту, який обслуговується:
- Оптові:
Оптово-відпускні (ціна підприємства-виробника, за якою вони реалізують готову продукцію іншим підприємствам і організаціям);
Ціни оптового підприємства (за якими постачальники та оптово-торгові організації реалізовують свою продукцію).
- Роздрібні
Залежно від впливу країни:
- Вільні - складаються відповідно до кон'юнктури ринку, без будь-якого впливу держави.
Залежно від особливостей комерційного контракту:
- Ковзна ціна - ціна, яка встановлюється на момент підписання контракту і підлягає перегляду базової ціни з урахуванням витрат виробництва.
Залежно від відшкодування транспортних витрат:
- Зональні ціни - виділення кількох географічних зон і визначення єдиної ціни для клієнтів, що знаходяться в цій зоні.
Далі розглянемо динаміку цін підприємства за 4 роки з 2014 по 2018 рр.., на прикладі меблів котрі мають найбільший попит.
У даній таблиці представлені найбільш ходові моделі підприємства, зі зміною цін за 4 роки.
Найбільша зміна в ціні сталося з 2014 по 2015 року, тому що в цей період була переглянула вся асортиментна група підприємства, були виключені «не» ходові моделі і неходові тканини, так як і на найбільш ходові моделі після перегляду залишилася досить не дорога тканина, з-за цього відповідно сталася велика різниця в ціні.
З кінця 2016 року ціна на продукцію значно збільшилася у зв'язку зі збільшенням споживчого попиту, до цього дня це залишаються найбільш ходові моделі.
ВИСНОКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ
Після аналізу стану підприємства я побачив, що цінова політика підприємства йде на одному рівні з конкурентами, такими як, меблі «Лівс», «ЛВС» (тільки дивани та куточки оздоблені натуральною шкірою), та меблі «Єкмі». Що стосується меблів «Merx» то ця фірма пропонує ту ж якість, але за значно більшою ціною.
Що стосується асортименту підприємства, то він залишає бажати найкращого, так як підприємство не оновлю існуючий асортимент, а новий не додає, з цього виходить, що ВАТ «Прогрес» має слабку асортиментну групу, котра поступається меблям «ЛВС», котрі кожен рік вводять нові дивани, спальні, офісні меблі, меблям «Merx» котрі пропонують більш елітні меблі іноземних виробників, але за значно більшою ціною. З наявного асортименту підприємство має змогу конкурувати лише з «Єкмі» меблі та меблі «Лівс».