0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Підвищення маретингового потенціалу підприємства (ID:4673)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 100
Рік виконання: 2010
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА . 1.2. Методологічні основи формування маркетингового потенціалу підприємства 1.3. Особливості маркетингового потенціалу підприємства сфери послуг РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ УДППЗ «УКРПОШТА» 2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 2.2. Дослідження зовнішнього середовища функціонування підприємства 2.3. Оцінка рівня маркетингового потенціалу підприємства 2.4. Система маркетингової стратегії управління підприємством РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ЗМІЦНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ УДППЗ «УКРПОШТА» 3.1. Зміцнення маркетингового потенціалу за рахунок іноваційних проектів. . 3.3. Оцінка ефективності впровадження проекту автоматизації поштових відправлень. 3.4. Розвиток маркетингового потенціалу підприємства шляхом автоматизації управлінського обліку в системі «Софтлайн» Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову