0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поняття, характеристика та методи аналізу внутрішнього середовища організації (ID:511995)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження внутрішнього середовища організації 1.1. Сутність внутрішнього середовища організації 1.2. Фактори внутрішнього середовища організації 1.3. Методи аналізу внутрішнього середовища організації Розділ 2. Аналіз внутрішнього середовища організації 2.1. Організаційно-економічна характеристика організації 2.2. Маркетингове дослідження внутрішнього середовища організації 2.3. Вплив маркетингового середовища України на формування маркетингової політики організації Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку внутрішнього середовища організації 3.1. Проблеми внутрішнього середовища організації 3.2. Перспективи розвитку внутрішнього середовища організації 3.3. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер 0688454004