0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама в соціальних мережах (ID:512104)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 9
Рік виконання: 2021
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ 1. Реклама в соціальних мережах Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Реклама в соціальних мережах В сучасному техногенному світі, де наука і техніка розвиваються з року в рік, ми не можемо уявити своє життя без онлайн-спілкування. Ще декілька років тому ми б чекали тижнями, щоб отримати лист у поштовій скриньці. Однак сьогодні ми навіть не починаємо ранок, поки не перевіримо стрічки новин у Facebook та Instagram та не прочитаємо повідомлення на Messenger, WhatsApp, Snapchat. Найпопулярніші соціальні мережі світу налічують мільйони користувачів. В епоху Інтернету всі знають про соціальні мережі. Соціальна мережа – це місце, де користувачі можуть обмінюватися думками, ділитися знаннями про схожі інтереси, обговорювати улюблені теми, переглядати та оцінювати товари, послуги та місця тощо. Учасники можуть розширити свої особисті та ділові контакти, зв’язавшись з іншими на веб-сайтах соціальних мереж та в додатках. Потенційний успіх для бізнесу, якщо його ретельно інтегрувати в маркетинговий комплекс. Маркетинг у соціальних мережах – це використання платформ соціальних медіа для зв’язку з аудиторією для побудови вашого бренду, збільшення продажів та залучення відвідувачів веб-сайтів. Це передбачає публікацію чудового контенту у ваших профілях у соціальних мережах, прослуховування та залучення своїх фоловерів, аналіз ваших результатів та розміщення реклами в соціальних мережах. Основними платформами соціальних медіа (на даний момент) є Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube і Snapchat. Існує також цілий ряд інструментів управління соціальними медіа, які допомагають бізнесу отримати максимум від перелічених вище платформ соціальних медіа. Наприклад, Buffer – це платформа інструментів управління соціальними мережами, яка може допомогти досягти успіху за допомогою маркетингу в соціальних мережах. П’ять основних стовпів маркетингу в соціальних мережах • Стратегія • Планування та публікація • Слухання та залучення • Аналітика та звітність (аналіз буфера) • Реклама Коли у підприємства є більше коштів для розвитку маркетингу в соціальних мережах, можна розглянути сферу реклами в соціальних мережах. Оголошення в соціальних мережах дозволяють охопити ширшу аудиторію.