Реклама в соціальних мережах (ID:512104)
Зміст
План
Вступ
1. Реклама в соціальних мережах
Висновок
Список використаної літератури
Зразок роботи
1. Реклама в соціальних мережах
В сучасному техногенному світі, де наука і техніка розвиваються з року в рік, ми не можемо уявити своє життя без онлайн-спілкування. Ще декілька років тому ми б чекали тижнями, щоб отримати лист у поштовій скриньці. Однак сьогодні ми навіть не починаємо ранок, поки не перевіримо стрічки новин у Facebook та Instagram та не прочитаємо повідомлення на Messenger, WhatsApp, Snapchat. Найпопулярніші соціальні мережі світу налічують мільйони користувачів.
В епоху Інтернету всі знають про соціальні мережі. Соціальна мережа – це місце, де користувачі можуть обмінюватися думками, ділитися знаннями про схожі інтереси, обговорювати улюблені теми, переглядати та оцінювати товари, послуги та місця тощо. Учасники можуть розширити свої особисті та ділові контакти, зв’язавшись з іншими на веб-сайтах соціальних мереж та в додатках. Потенційний успіх для бізнесу, якщо його ретельно інтегрувати в маркетинговий комплекс.
Маркетинг у соціальних мережах – це використання платформ соціальних медіа для зв’язку з аудиторією для побудови вашого бренду, збільшення продажів та залучення відвідувачів веб-сайтів. Це передбачає публікацію чудового контенту у ваших профілях у соціальних мережах, прослуховування та залучення своїх фоловерів, аналіз ваших результатів та розміщення реклами в соціальних мережах.
Основними платформами соціальних медіа (на даний момент) є Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube і Snapchat.
Існує також цілий ряд інструментів управління соціальними медіа, які допомагають бізнесу отримати максимум від перелічених вище платформ соціальних медіа. Наприклад, Buffer – це платформа інструментів управління соціальними мережами, яка може допомогти досягти успіху за допомогою маркетингу в соціальних мережах.
П’ять основних стовпів маркетингу в соціальних мережах
• Стратегія
• Планування та публікація
• Слухання та залучення
• Аналітика та звітність (аналіз буфера)
• Реклама
Коли у підприємства є більше коштів для розвитку маркетингу в соціальних мережах, можна розглянути сферу реклами в соціальних мережах. Оголошення в соціальних мережах дозволяють охопити ширшу аудиторію.
Інші роботи з даної категорії: