0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічний аналіз та визначення пріоритетних напрямків розвитку підприємства ВАТ "Інтерпайп НТЗ (ID:515033)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Загальні відомості про підприємство 2. Визначення характеристик складових внутрішнього середовища підприємства 3. Дослідження зовнішнього середовища підприємства. 3.1 PEST-аналіз ВАТ "Інтерпайп НТЗ" 4. Обґрунтування ризиків та потенціалу підприємства щодо подальшого функціонування та розвитку бізнесу 5. Визначення стратегічних напрямків діяльності підприємства 6. Дослідження внутрішніх можливостей щодо впровадження стратегічних змін 7. Экологічна ситуація на промислових підприємствах. Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стратегічний менеджмент виник у відповідь на зростання складних, динамічних, невизначених процесів змін зовнішнього середовища бізнесу і охоплює всі аспекти діяльності підприємств, фірм, компаній у ньому. Теорія стратегічного планування і управління була започаткована і розвинута американськими дослідниками бізнесу, консультаційними фірмами і увійшла до складу методів внутрішньо фірмового планування всіх процвітаючих компаній світу. В умовах ринкової економічної системи, що склалася в Україні, теорія і практика стратегічного управління ще не набула належного значення і практичного застосування. В сучасних ринкових умовах аналізоване підприємство ВАТ «Інтерпайп Новомосковський трубний завод» (далі – ВАТ «Інтерпайп НТЗ») самостійно будує своє майбутнє. В цих умовах перед підприємством стоять завдання: - дослідження ринку і виявлення потреб споживачів, а цим самим забезпечення існування в довгостроковій перспективі; - визначення цілей розвитку підприємства; - визначення обсягів виробництва; - налагодження ефективних зв’язків з партнерами; - забезпечення конкурентоспроможності підприємства за допомогою виважених стратегій і досягнення конкурентних переваг; - уміння управляти власними фінансами та ефективним використанням вкладених інвестицій; визначення необхідного кадрового складу та його високого професійного рівня; - ефективного використання інновацій технічного, технологічного, економічного та соціального спрямування. Всі вказані напрями вимагbhjggjkhть поширення стратегічного управління на ВАТ «ІНТЗ».