Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства. Навести характеристику збутової політики підприємства. Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства (ID:521360)
Зміст
ЗМІСТ 1
ВСТУП 2
1 Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства 3
2 Навести характеристику збутової політики підприємства 5
3 Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства 8
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
Зразок роботи
1 Проаналізувати систему розробки нової продукції підприємства
Розроблення нового товару – це процес створення оригінальних товарів, їх поліпшення і модернізація, створення нових марок товарів. Процес розроблення нового товару підрозділяють на кілька етапів:
Перший етап – генерування ідеї. Генерувати ідею можуть споживачі, керівництво фірми, вчені, співробітники компанії, конкуренти, дилери та інші суб’єкти ринку.
Другий етап – відбір ідей та перевірка задуму. Кількість ідей може бути необмеженою. Тому важливо з цього розмаїття ідей вибрати таку, що найбільшою мірою задовольнятиме потреби фірми і споживачів. Мета добору ідей – якомога швидше відкинути невдалі пропозиції. Після цього визначають рейтинг привабливих ідей.
Третій етап – розроблення концепції ідеї. З однієї ідеї може виникнути кілька концепцій. Перевірка концепції передбачає випробування її на певній групі споживачів для з’ясування їхньої поведінки. Концепцію товару можна подати в символічній або в матеріальній формі. На цьому етапі достатньо словесного або графічного опису товару.
Четвертий етап – розроблення стратегії маркетингу. Після перевірки концепції товару розробляють попередній план маркетингової стратегії для виведення товару на ринок. Цей план складається з трьох частин:
2 Навести характеристику збутової політики підприємства
В сучасних економічних умовах важливість і необхідність ефективної збутової політики обумовлена посиленням конкуренції, коливанням цін на товари, що мають тенденцію до зростання; недостатня інформованість споживачів про підприємство. Підприємствам потрібно вкладати значні кошти в просування наявних товарів і створення принципово нових. Саме тому, правильно організована збутова діяльність дозволяє підприємству протягом усього року підтримувати стабільний рівень продажів, своєчасно задовольняти потреби різних груп населення, а також продовжувати розвиватися. Жорстка конкуренція змушує підприємства дотримуватися оборонної стратегії для збереження наявної частки ринку і підтримки конкурентних переваг в межах зайнятого сегменту ринку. Саме тому збутова політика, що традиційно вважалася другорядною, вийшла на перший план і для більшості підприємств стала актуальною.
Цілі збутової політики знаходять свій прояв у визначенні конфігурації сегмента за допомогою автоматичного обліку даних та створення центру звязку зі споживачами, що має здатність інтерактивного віртуального реагування на запити покупців та передбачають:
3 Розрахувати інтегральний індекс конкурентоспроможності продукції підприємства
Конкурентоспроможність продукції – це комплексна характеристика, яка відображає відповідність продукції вимогам ринку, можливість збуту її на конкретному ринку. Її можна визначити порівнянням виробів-конкурентів. Конкурентоспроможність – поняття відносне, чітко «прив’язане» до ринку та часу продажу. Водночас кожен покупець послуговується своїми критеріями оцінки задоволення власних потреб, тому конкурентоспроможність набуває ще й індивідуального відтінку. Витрати покупця складаються з двох частин: витрат на купівлю та витрат, пов’язаних із споживанням. Разом вони становлять ціну споживання, яка здебільшого значно перевищує ціну продажу. Тому найбільш конкурентоспроможним є не той товар, за який на ринку просять мінімальну ціну, а той, у якого мінімальною є ціна споживання за весь строк служби покупців.
Найбільш поширена оцінка конкурентоспроможності виробу передбачає такі етапи:
Отже, підприємству «ДНІПРОНЕТ» можна виходити на досліджуваний ринок із роутером «D-link», інтегральний показник конкурентоспроможності якого дорівнює 1,238. Роутер «Tenda» не буде конкурентоспроможним на даному ринку.
Інші роботи з даної категорії: