Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності. Навести характеристику асортиментної політики підприємства. Розрахувати ефективність збутової політики підприємства (ID:521362)
Зміст
ЗМІСТ 1
ВСТУП 2
1 Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності 3
2 Навести характеристику асортиментної політики підприємства 4
3 Розрахувати ефективність збутової політики підприємства 5
ВИСНОВКИ 8
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 9
Зразок роботи
1 Проаналізувати систему планування маркетингової діяльності
Забезпечення ефективної маркетингової діяльності на підприємстві потребує узгодження цінової політики, дизайну та якості продукції, каналів збуту і методів просування. Зміни будь-якого з елементів комплексу маркетингу зумовлюють зміну інших.
Місія ТОВ «Cільпо-Фуд» (мережа супермаркетів «Сільпо – пропонувати покупцям більше якісних товарів за більш низькими цінами. ТОВ «Cільпо-Фуд» дає людям можливість задовольняти свої потреби у свіжому, якісному та доступному товарі в усіх куточках країни та отримувати при цьому багато корисної інформації та позитивних емоцій.
Протягом декількох років показники ТОВ «Cільпо-Фуд» змінюється тільки в позитивну сторону: збільшується виручка, чистий прибуток, збільшується персонал підприємства. Це є свідченням того, що підприємство працює стабільно, розвивається і успішно конкурує на ринку.
Здійснивши дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на реалізацію маркетингової діяльності мережі «Сільпо», можна відмітити наступні можливості підприємства: можливість диверсифікації продукції, орієнтованої на населення із вищим рівнем життя; збільшення цін на окремі види продукції; урізноманітнення засобів просування продукції; активізація логістичної компоненти. При цьому слід бути готовими до виникнення зовнішніх загроз, таких як: зростання кількості конкурентів та підвищення конкурентної міцності уже наявних; зниження попиту на продукцію через зниження рівня життя населення; форс-мажор та недопоставка продукції постачальниками.
2 Навести характеристику асортиментної політики підприємства
Формування торгового асортименту в мережі супермаркетів «Сільпо» спрямовано на найбільш повне задоволення запитів покупців, під час формування асортименту товарів необхідно забезпечити правильне поєднання товарів різної вартості, постійного i періодичного характеру споживання та різного діапазону цін.
Компанія Сільпо займається розробкою власної торгової марки, в яку включені такі продукти як молочна продукція, бакалія, м'ясна і рибна гастрономія, кондитерські вироби, соки, напої, мінеральна вода, пиво, побутова хімія і товари особистої гігієни.
Товари, що виробляються під власними торговими марками - це одна зі складових іміджу мережі Сільпо - на упаковці цієї продукції вказано ім'я компанії.
3 Розрахувати ефективність збутової політики підприємства
Оцінка внутрішньої ефективності управління збутовою політикою – це визначення відповідності результатів управління збутовою політикою встановленим цілям, ефективності самих стратегій та економічної ефективності управління збутовою політикою. Ефективність збутової діяльності, насамперед, залежить від ринків збуту, що, своєю чергою, впливає на обсяги продажів, середній рівень цін, дохід від реалізації продукції, суму отриманого прибутку та безпосередньо пов’язана з управлінням.
Обґрунтуванням ефективності збутової політики є багатоваріантний розрахунок витрат обігу та вибір на його основі оптимального варіанта за основними напрямками збутової діяльності на ринку.
Розробка та обґрунтування збутової політики передбачає вирішення таких питань стосовно конкретно вибраного товару або груп товарів:
- вибір ринку;
- вибір системи збуту та визначення необхідних фінансових витрат;
....
Інші роботи з даної категорії: