0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики на ТОВ «ДНІПРОНЕТ» (ID:521366)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 25
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА БАЗИ ПРАКТИКИ 3 РОЗДІЛ 2 ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДІЯЛЬНІСТЮ АДМІНІСТРАТИВНОГО АПАРАТУ БАЗИ ПРАКТИКИ 6 РОЗДІЛ 3 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ БАЗИ ПРАКТИКИ, МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ 7 РОЗДІЛ 4 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОБОТИ БАЗИ ПРАКТИКИ 9 РОЗДІЛ 5 ТОВАРНА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 10 РОЗДІЛ 6 МЕТА ТА МЕТОДИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 12 РОЗДІЛ 7 ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ 13 РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 14 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17 ДОДАТОК. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА БАЗИ ПРАКТИКИ За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), код ЄДРПОУ Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОНЕТ» (ТОВ «ДНІПРОНЕТ») – 32697620. Дата державної реєстрації ТОВ «ДНІПРОНЕТ» – 12.12.2003. Станом на 07.07.2021 компанія зареєстрована за адресою: 51900, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ТУПИК ПРОХІДНИЙ, будинок 3, квартира 7 та має такий контактний телефон: +380569588888 (рис. 1.1). РОЗДІЛ 2 ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДІЯЛЬНІСТЮ АДМІНІСТРАТИВНОГО АПАРАТУ БАЗИ ПРАКТИКИ Організаційна структура ТОВ «ДНІПРОНЕТ» наведена на рис. 2.1. Рис. 2.1 – Організаційна структура ТОВ «ДНІПРОНЕТ» Розподіл повноважень в компанії: – на головного бухгалтера покладено завдання обліку матеріальних цінностей і фінансів, ведення балансу фірми; – на комерційний відділ покладено завдання розробки і планування маркетингових програм, організація закупівель і логістики, компанії, аналіз господарської діяльності, проведення маркетингових досліджень і т.д .; – на технічний відділ покладено завдання забезпечення безперебійної та якісної роботи з надання інтернет послуг і технічної підтримки; – на монтажний відділ покладено завдання підключення квартир. РОЗДІЛ 3 ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ БАЗИ ПРАКТИКИ, МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ, ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ «ДНІПРОНЕТ» – оператор зв’язку, місцева українська компанія, розташована в м.Кам’янське (колишній Дніпродзержинськ). Надає своїм користувачам доступ до мережі інтернет і телебачення в багатоквартирних будинках і приватному секторі. Здає в оренду оптичні волокна, здійснює будівництво нових і обслуговування вже існуючих ліній зв’язку. Має власну розгалужену мережу оптичних магістралей по місту і області. Мережа охоплює такі населені пункти, як Кам’янське, Дніпро, Верхньодніпровськ, Новомиколаївка, Аули, Дніпровське, Курилівка, Миколаївка, Єлизаветівка, Петриківка, Лобойківка, Балівка, Чумаки. РОЗДІЛ 4 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОБОТИ БАЗИ ПРАКТИКИ Нижче, в таблиці 4.1, вказані основні фінансові показники ТОВ «ДНІПРОНЕТ». Таблиця 4.1 Основні фінансові показники компанії ТОВ «ДНІПРОНЕТ» Показники діяльності 2020 рік Виручка від реальних продажів (тис. грн) 4912,80 Чистий прибуток (тис. грн) 96,20 Собівартість (тис. грн) 3497,60 Витрати на маркетинг (тис. грн) 80,00 Решту витрат (тис. грн) 1239,00 З таблиці 4.1 видно, що діяльність компанії протікає стабільно, але доходи компанії невеликі. Виручка має такий вигляд за рахунок збільшення клієнтської бази, чому сприяло підключення двох будинків, також компанією були замінені 2 сервера і проведені рекламні заходи. Незважаючи на витрати на стимулювання продажів, активне зростання клієнтської бази явно спостерігалося тільки при проведенні агітацій і акцій. Після завершення рекламної компанії приплив абонентів значно знизився. РОЗДІЛ 5 ТОВАРНА ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА Базові послуги провайдера – це фундамент його розвитку, як в плані нарощування його технічних потужностей, так і в плані збільшення клієнтської маси. Набір базових послуг провайдера обов’язково повинен бути не гірше, ніж у інших операторів ринку, оскільки вибір клієнта багато в чому залежить від асортименту стандартних послуг, пропонованих провайдером. В даний час таким набором послуг Інтернет-провайдера є: – Комутований доступ в мережу Інтернет; – Доступ в Інтернет по виділеній лінії; РОЗДІЛ 6 МЕТА ТА МЕТОДИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА У своїх маркетингових комунікаціях практично всі інтернет-провадери акцентують на низьких цінах на свої послуги. Тарифні плани ТОВ «ДНІПРОНЕТ» наведено на сайті (рис. 6.1). РОЗДІЛ 7 ПОЛІТИКА ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ Знижки та бонуси. Компанія веде політику індивідуального підходу до кожного користувача. Подробиці про індивідуальні знижки і бонуси можна дізнатися у співробітників. РОЗДІЛ 8 АНАЛІЗ, ПЛАНУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА Задача маркетингової діяльності – формування впізнаваного, відокремленого від іншого бізнесу бренду, побудова плану маркетингової діяльності для залучення нових клієнтів і формування лояльності існуючих, виведення бренду на нові території, допомога в реалізації маркетингового плану. Етапи роботи: 1. Аналіз слабких і сильних сторін компанії. Декларування існуючих сильних і слабких активів бренду (існуючих і рекомендованих до придбання), а також його слабких сторін.