Маркетингові дослідження (ID:526881)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ……………………………………………………….................
5
1.1. Сутність та необхідність застосування маркетингу 5 5
1.2. Сутність комплексу маркетингових досліджень та його роль в системі управління підприємством……………………………………………………
7
1.3. Методи прогнозування результатів маркетингового дослідження 8 10
1.4. Методологія маркетингових досліджень…………………………………. 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»………………………………………………..
16
2.1. Характеристика ТОВ «Торгово-промислова компанія» 12 16
2.2. Аналіз дослідження конкурентів ТОВ «Торгово-промислова компанія»…………………………………………………………………………
20
2.3. Визначення мети та завдань маркетингового дослідження …………… 24
2.4. Складання кошторису маркетингового дослідження ………………….. 25
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТПК»……………………………………………..
27
3.1. Зразок анкети, що використовувався у дослідженні 19 27
3.2. Проект дослідження для вирішення головної проблеми ТОВ «ТПК»…………………………………………………………………………….
28
3.3. Розробка рекомендацій щодо корегування маркетингової стратегії підприємства……............................................................................................
33
3.4. Визначення економічної доцільності впровадження продуктово-ринкової діяльності…………………………………………………………… 35
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 39
ДОДАТКИ …………………………………………………………………… 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………….………………. 49
Зразок роботи
Актуальність теми. У сучасних умовах маркетингові дослідження мають перетворитися на базис клієнтоорієнтованої концепції розвитку сучасного промислового підприємства, стати не лише механізмом отримання різноцільових та неоднорідних даних з ринку, а й способом трансформації цієї інформації в конкурентні переваги промислових підприємств під час збуту продукції.
Фундаментальні засади організації методології маркетингових досліджень закладені у працях Д. Аакера (D. Aaker), Дж. Албауми (G. Albaum), Т. Бека (T. Beck), М. Грінакра (M. Greenacre), Ф. Котлера (Ph. Kotler), Н. Малхотри (N. Malhotra), С. МакДеніела (S. McDaniel), М. Портера (M. Porter), С. Сміта (S. Smith), Г. Черчілля (G. Churchill), С. Шарми (S. Sharma) та ін. Значний внесок у розвиток методології проведення маркетингових досліджень зроблено і вітчизняними науковцями, зокрема: В. В. Божковою, Т. А. Васильєвою, О. В. Зозульовим, С. М. Ілляшенком, С. І. Косенковим, Є. В. Крикавським, Л.І. Михайловою, Т.О. Окландер, В.А. Полтораком, Г.М. Тарасюк, О. С. Тєлєтовим, Н. І. Чухрай та ін.
У той же час, не дивлячись на значну кількість наукових праць з питань проведення маркетингових досліджень, цілий ряд теоретичних і прикладних проблем все ще залишається остаточно невирішеним. Це стосується, зокрема, трактування сутності та об’єкта маркетингових досліджень; їх функціональних та організаційних трансформацій в контексті забезпечення інтегрованої взаємодії промислових підприємств з ринком збуту; кількісного та якісного оцінювання ємності.
Метою курсової роботи є розробка теоретико-методологічних засад та методичного забезпечення організації та проведення прогнозування маркетингових досліджень на підприємстві.
Інші роботи з даної категорії: