0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові засоби стимулювання збуту книжкової продукції (ID:528)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 77
Рік виконання: 2006
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1.Збутова політика та її місце в маркетинговій діяльності 1.1.Суть та основні підходи до її трактування 1.2.Загальна характеристика основних засобів стимулювання збуту 2.Збутова діяльність суб’єктів книжкового ринку: теорія та методика 2.1.Видавництва та видавничі організації 2.2.Гуртова торгівля 2.3.Роздрібна і дрібнороздрібна торгівля 3. Засоби стимулювання збуту на вітчизняному ринку з практичного досвіду ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову