0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової стратегії підприємства (ID:533254)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 96
Рік виконання: 2021
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ТЕОРЕТИЧНІ АСТПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 1.1. Сутність та підходи до вивчення маркетингової стратегії підприємства 1.2. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства 1.3. Процес вибору маркетингової стратегії підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІЛІЇ “NESTLE” У М. РІВНЕ ТЗОВ “РІВНЕНСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ” 2.1. Характеристика діяльності філії “Nestle” ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” 2.2. Оцінювання та аналіз діяльності філії “Nestle” ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” 2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 2.4. Реклама в реалізації маркетингових стратегій ТзОВ “Рівненська продуктова компанія« РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТЗОВ “РІВНЕНСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ” 3.1. Маркетингові стратегії компанії “Nestle” та її філії ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” 3.2. Особливості маркетингової Інтернет-стратегії ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” 3.3. Визначення ефективної стратегії маркетингового розвитку підприємства залучаючи інтернет-технології РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПАНІЇ “NESTLE” 4.1. Охорона праці компанії “Nestle” 4.2. Охорона навколишнього середовища компанією “Nestle” 4.3. Організація роботи філії ТзОВ “Рівнеська продуктова компанія” в умовах карантину 4.4. Організація внутрішньої безпеки компанії РОЗДІЛ 5. ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ74 5.1. Сутність, принципи та завдання цивільного захисту 5.2. Організація цивільного захисту компанії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оскільки ТзОВ “Рівненська продуктова компанія” планує підвищити реалізацію нових груп товарів, а також розширити маркетинговий відділ, то без рекламної компанії тут не обійтись, проте реклама на традиційних регіональних медіа може бути дорожчою. Однак навіть у цьому цифровому світі не слід недооцінювати її значення. Традиційні медіа, можуть мати позитивний вплив на маркетингові зусилля. Наприклад, добре розміщена телевізійна реклама в прайм-тайм може миттєво представити компанію мільйонам людей. Однак це, звичайно, не дешево. Витрати на рекламу можуть сягати тисячі гривень, проте радіо, з іншого боку, також може дати ті ж переваги за меншу вартість. Багато маркетингових стратегій передбачають адаптацію деяких перевірених маркетингових тактик для залучення клієнтів. Наведені ідеї допомагають будувати власну успішну маркетингову стратегію: 1. Вивчення аудиторії. Перший і найважливіший крок у розробці будь-якої маркетингової кампанії – це знати свою власну аудиторію. Потрібно не тільки знати, до якої групи належить ідеальний клієнт, але й мати уявлення про його інтереси, і те, що йому сподобається. Також потрібно з’ясувати, де саме знаходиться аудиторія. Наприклад, на яких соціальних мережах аудиторія проводить найбільше часу. 2. Орієнтація на аудиторію. Тепер, коли знаємо хто є нашою аудиторією, потрібно її досягти. Необхідно створити свої кампанії на основі інтересів аудиторії. Для цього використовуємо ключові слова, які вони будуть шукати та робимо рекламні оголошення, які пояснюють, як наш продукт вирішує їх проблему. 3. Публікація відгуків. Люди частіше публікують негативні відгуки, ніж хороші, але коли знайдемо позитивний відгук, необхідно поділитись ним і опублікувати на інших місцевих сайтах. Коли є позитивні взаємодії з клієнтами, потрібно заохочувати їх писати та ділитися хорошими відкликами. 4. Запуск маркетингової кампанії в локальних пошукових системах. Можна використовувати програмне забезпечення, як-от Google Ads, для створення кампаній, які залучають локальний трафік як в Інтернеті, так і в магазинах. Необхідно переглянути кампанії з оплатою за клік та інші варіанти реклами, які допоможуть оптимізувати витрати на маркетинг і охопити потрібну аудиторію. 5. Робота над пошуковою оптимізацією (SEO). Пошукова оптимізація, зокрема органічна SEO, передбачає створення вмісту та забезпечення технічно надійного веб-сайту, щоб охопити своїх клієнтів без плати за рекламу. SEO може бути значною інвестицією, яка окупається місяцями або навіть роками, але переваги величезні. Ця стратегія стає все більш важливою, оскільки пошукові системи, як-от Google, удосконалюють свої технології, щоб надавати більш релевантні результати шукачам, включаючи результати місцевого пошуку.