0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг-мікс території в світовій і вітчизняній практиці діяльності органів державної і місцевої влади (реферат) (ID:534174)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. Основна частина. Висновки. Список використаних джерел.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розгляд поняття «маркетинг» в історичному аспекті показує, що спочатку під маркетингом розумілася продаж товарів, для яких був достатній ринок збуту, тому зусилля по збуту в основному обмежувалися роботою в області розподілу. У міру насичення ринку підприємства були змушені проводити більш систематичну роботу по збуту. Відповідно сучасний маркетинг можна трактувати як інтегративну функцію менеджменту, яка перетворює потреби покупця в доходи підприємства, оскільки маркетинг досить жорстко спрямовує і видозмінює всі інші функції в сторону служіння споживачеві. Даний висновок є актуальним в сучасних умовах, особливо на рівні територіального промислового виробництва, коли прогнозування ситуації в збуті визначає економіку територіального промислового комплексу в цілому. Зміна геополітичної ситуації в світі супроводжується поглибленням економічних перетворень, що обумовлює підвищений інтерес до нових теорій і напрямків розвитку маркетингу. Відзначимо підхід соціально-етичного маркетингу до проблем територіальної економіки як основний базовий підхід до формування маркетингу території, що дозволяє врахувати результати процесу розширеного відтворення, що реалізуються в якості соціальних цілей. У методологічному плані доцільніше розглядати маркетинг не тільки в межах підприємництва, а й поза цими кордонів, а саме як суспільний вид діяльності, пов'язаний з процесами реалізації державної економічної та соціальної політики. Таке тлумачення відкриває можливість дослідження територіальних аспектів маркетингу, виявлення специфіки, сутності і функцій цього процесу.