0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прогнозування ринку алкогольних напоїв (ID:544604)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РИНКУ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ 5 1.1 Поняття алкогольної продукції в сучасній економіці 5 1.2 Сутність прогнозування у маркетинговому дослідженні підприємства 9 1.3 Сучасний стан ринку алкогольних напоїв в Україні 13 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» У МІСТІ ДНІПРО 18 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Дніпровський алкогольний завод» 18 2.2 Аналіз конкурентоспроможності продукції ТОВ «Дніпровський алкогольний завод» 23 2.3 Прогнозування маркетингового дослідження на підприємстві 27 РОЗДІЛ 3 ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ У МІСТІ ДНІПРО 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ринок алкогольних напоїв – як один із сегментів товарного ринку харчової промисловості – відіграє важливу роль у розвитку вітчизняної економіки. Маючи достатньо високу ємність і стабільно високий попит на продукцію, сфера виробництва алкогольних напоїв є привабливим об’єктом для інвестування. Діяльність підприємстввиробників, хоча й відбувається в умовах гострої конкуренції, є високорентабельною. Така конкуренція позитивно позначається на якості продукції, сприяє інноваціям у маркетинговій політиці підприємств і підвищує рівень задоволення споживачів. Однак, з іншого боку, висока інтенсивність конкуренції актуалізує необхідність перманентного відстеження тенденцій на ринку алкогольних напоїв (особливо в умовах прояву в країні наслідків загальноекономічної кризи). Високі вимоги, що пред'являються до точності прогнозування різних аспектів діяльності підприємства, обумовлені необхідністю розробляти бізнес-моделі, які можуть бути успішно реалізовані в умовах постійно мінливого зовнішнього середовища. Вибір методу прогнозування, що дозволяє отримати найбільш імовірнісну оцінку розвитку ситуації, є актуальним для більшості підприємств. Загальним проблемам прогнозування в маркетингової діяльності присвячена велика кількість публікацій вітчизняних та зарубіжних науковців. Можна виділити таких авторів, як Д. Арман, Ж.-К. Ларреше, А. Антонюк, Т. Безбородова, І. Бойчук, Т. Борисова, М. Боярська, Я. Демків, В. Залізняк, О. Каламат, В. Нянько, Р. Окрепний, Г. Пересадько, С. Свиридова, О. Череп, В. Мєрєнкова, О. Шевчук, К. Шейко, А. Яренко. Однак перспективи та сучасні методи прогнозування розвитку цього ринку, зважаючи на специфіку державного регулювання в Україні, до цього часу глибоко не вивчалися. Мета курсової роботи полягає в узагальненні теоретичних та практичних засад щодо методів прогнозування ринку алкогольних напоїв у місті Дніпро (на прикладі ТОВ «Дніпровський алкогольний завод»). Для досягнення поставленої мети в роботі вирішено такі завдання: - узагальнити сутність алкогольної продукції в сучасній економіці; - визначити сутність прогнозування у маркетинговому дослідженні підприємства; - дослідити сучасний стан алкогольних напоїв в Україні; - охарактеризувати діяльність ТОВ «Дінпровський алкогольний завод»; - проаналізувати конкурентоспроможність продукції ТОВ «Дінпровський алкогольний завод»; - здійснити прогнозування маркетингового дослідження на підприємстві; - спрогнозувати ринок алкогольних напоїв у м. Дніпро (на прикладі підприємства. Об’єктом дослідження є ТОВ «Дніпровський алкогольний завод». Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні аспекти прогнозування ринку алкогольних напоїв.