0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингових стратегій транспортного підприемства (ID:55488)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 100
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні основи маркетингових стратегій транспортного підприємства 1.1. Поняття і суть 1.2. Види стратегій 1.3. Особливості формування маркетингових стратегій в сфері транспорту Висновки до розділу І. Розділ ІІ. Розробка досліджень ТОВ «Нова пошта» 2.1. Характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ринку 2.3. Етапи розробки стратегій Висновки до розділу ІI. Розділ ІІІ. Напрями удосконалення форм маркетингових стратегій ТОВ «Нова пошта» 3.1. Ефективність маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» 3.2. Основні напрямки удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» Висновки до розділу ІII. Розділ ІV. Охорона праці на ТОВ «Нова пошта» 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2. Шляхи підвищення ефективності охорони праці на підприємстві Висновки до розділу ІV. Висновки Список використаноі літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: 0688454004