0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова товарна політика та її вплив на фінансовий результат діяльності підприємства (ID:55624)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 111
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність, зміст та елементи маркетингової товарної політики 1.2. Маркетингова концепція управління товарною політикою 1.3. Бренд, товарна марка, упаковка товарів та сервіс як інструменти управління маркетингової товарної політики підприємства РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ КОРПОРАЦІЇ «УКРАВТО») 2.1. Методичні підходи до проведення досліджень 2.2. Аналіз попиту на легкові автомобілі на українському ринку 2.3. Характеристика конкурентної ситуації на ринку 2.4. Сегментація автомобільного ринку РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ АСПЕКТІВ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «УКРАВТО» 3.1. Планування параметрів попиту на продукцію Корпорації «УкрАВТО» 3.2. Заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності продукту і підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову