0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товар та його маркетингова концепція (ID:56999)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГУ 1.1. Визначення категорії «товар» та його рівні 1.2. Підходи до класифікації товарів 1.3. Маркетингова товарна політика підприємства 2. МАРКЕТИНГОВІ КОНЦЕПЦІЇ ТОВАРУ 2.1. Поняття та основні маркетингові концепції товару 2.2. Життєвий цикл товару і особливості маркетингу на окремих його етапах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову