0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингової цінової політики ПАТ «Вільнянський маслозавод» (ID:57519)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ………………………………………………………………………6 ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 10 1.1. Сутність та поняття маркетингової цінової політики 10 1.2. Вплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємства 17 1.3 Методичні аспекти формування цінової політики молокопереробних підприємств 26 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «ВІЛЬНЯНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 34 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Вільнянський маслозавод» 34 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ПАТ «Вільнянський маслозавод» 50 2.3. Характеристика цінової політики ПАТ «Вільнянський маслозавод» 66 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «ВІЛЬНЯНСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» 79 3.1. Концепція удосконалення маркетингового менеджменту ПАТ «Вільнянський маслозавод» 79 3.2. Рекомендації з формування ефективної цінової політики ПАТ «Вільнянський маслозавод» 92 3.3. Оцінка ефективності проекту диверсифікації виробництва 98 ВИСНОВКИ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108 ДОДАТКИ 113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову