0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування DM-кампанії для Fairmont Grand Hotel Kyiv (ID:583919)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 29
Рік виконання: 2016
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Проєктна робота виконана у вигляді презентації (29 слайдів): 1) Опис компанії 2) Комунікаційна активність готелю 3) Розробка DM-кампанії готелю (цілі, завдання, цільова аудиторія, комунікаційні канали, розрахунок бюджету, приклади рекламних матеріалів)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Цілі кампанії: Кількісні: - залучити 15 івент-агентств до співпраці, з них 5 - до постійної співпраці; - збільшити кількість заходів, що проводяться у готелі на 30%; Якісні: - привернути увагу до готелю як бази для проведення урочистих заходів; - установлення контакту і розвиток довготривалих відносин із новими клієнтами; - стимулювання проведення заходів у готелі і створення мотивів у клієнтів для подальшої співпраці. Завдання кампанії: - визначити ЦА і сформувати базу даних; - розробити комунікаційні повідомлення; - організувати презентацію готелю як бази для проведення урочистих заходів; - установити контакт із потенційними клієнтами за допомогою обраних інструментів; - оцінити ефективність проведеної ДМ-кампанії.